Harry Potter

Harry Potter - Staff ansøgning

3 posts in this topic

Posted (edited)

Mit navn er Lasse i Virkeligheden.

Jeg er 14 år

Er rimlig god til at stave har mange her inde der syntes jeg skal være staff fordi jeg er god til at hjælpe dem 

Elsker at hjælpe folk har ikke fået nogen straf på servren fordi jeg opfører mig pæn jeg kan ikke lide at opføre mig dumt på servere

er rimlig god til at bygge og misbruger ikke staff rank bare fordi at der er en person det iretere mig

jeg har tid til at spille fra tirsdag til søndag ikke så meget om fredagen har nemlig et job men iværtfal 3 timer om fredagen

om mandagen kan jeg ikke pågrund af det job jeg har men alle andre dage kan jeg Ca. spille 4-6 timer

mit skype navn er Pjevs_dk når du har søgt på det kommer der en der hedder lasse juhl det er mig

mit discord er pjevs_dk#9527  jeg snakker ordentligt til folk er ikke sur på nogen måde vis der er en der iretere mig jeg snakker stille og roligt med folk om det og spørg om de ikke vil snakke pænt 

kender reglerne uden ad tjekker altid om det kommer nye

snakker rimlig godt med alle de andre admins

har aldrig brokket mig over en admin arbejde eller råbt af dem pågrund af jeg er blevet sur 

jeg reporter selv tit hvis der er nogen der ikke opføre sig ordentligt har fået bannet 2 personer fordi de ikke opførte sig ordentligt

jeg lærer meget hurtigt hvordan det er at være admin har ikke brug for så meget hjælp somregl her inde kan normalt snakke med folk om det men jeg ved også at noge folk på serveren ikke gider at lytte og det er der jeg for det meste kaller admin

har spillet på serveren i mange timer nu og kan virkelig godt lide staffsne og spillerne der inde

er begyndt at snakke meget med nogen af staffsne 

og snakker også rigtig godt med spillerne

kunne aldig finde på at snyde md penge eller noget andet

det syntes jeg nemlig ødelægger det for alle

Kh Harry Potter

Edited by Harry Potter
Glemte lige nogle detaljer
  • Like 1

Posted (edited)
6 hours ago, Harry Potter said:

Mit navn er Lasse i Virkeligheden.

Jeg er 14 år

Steam navn Harry potter

Rp navn lasse juhl

Er rimlig god til at stave har mange her inde der syntes jeg skal være staff fordi jeg er god til at hjælpe dem 

Elsker at hjælpe folk har ikke fået nogen straf på servren fordi jeg opfører mig pæn jeg kan ikke lide at opføre mig dumt på servere

er rimlig god til at bygge og misbruger ikke staff rank bare fordi at der er en person det iretere mig

jeg har tid til at spille fra tirsdag til søndag ikke så meget om fredagen har nemlig et job men iværtfal 3 timer om fredagen

om mandagen kan jeg ikke pågrund af det job jeg har men alle andre dage kan jeg Ca. spille 4-6 timer

mit skype navn er Pjevs_dk når du har søgt på det kommer der en der hedder lasse juhl det er mig

mit discord er pjevs_dk#9527  jeg snakker ordentligt til folk er ikke sur på nogen måde vis der er en der iretere mig jeg snakker stille og roligt med folk om det og spørg om de ikke vil snakke pænt 

kender reglerne uden ad tjekker altid om det kommer nye

snakker rimlig godt med alle de andre admins

har aldrig brokket mig over en admin arbejde eller råbt af dem pågrund af jeg er blevet sur 

jeg reporter selv tit hvis der er nogen der ikke opføre sig ordentligt har fået bannet 2 personer fordi de ikke opførte sig ordentligt

jeg lærer meget hurtigt hvordan det er at være admin har ikke brug for så meget hjælp somregl her inde kan normalt snakke med folk om det men jeg ved også at noge folk på serveren ikke gider at lytte og det er der jeg for det meste kaller admin

har spillet på serveren i mange timer nu og kan virkelig godt lide staffsne og spillerne der inde

er begyndt at snakke meget med nogen af staffsne 

og snakker også rigtig godt med spillerne

kunne aldig finde på at snyde md penge eller noget andet

det syntes jeg nemlig ødelægger det for alle

jeg står normalt ikke afk der inde medmindre jeg laver noget server relateret

spiller virkelig meget inde på serveren og stopper ikke før serveren lukker

har aldrig noget problem med at folk kaller admin på for så snakker vi om det og finder ud af at jeg ikke har gjort noget og så bliver alle glade

mit formål med at blive admin er at jeg kan gøre folk glade og fjerne dem der prøver på at ødelægge serven jeg hader folk der lyver for admins og ikke kan sige sandheden det gør bare deres straf være når det kommer til stykket

Kh lasse

har ændret mit navn på serveren til lasse juhl

Edited by Harry Potter

Vi er desværre nødt til at meddele dig at din ansøgning ikke er blevet accepteret.

Har du spørgsmål vedrørende dit afslag, kontakt Andreas Gedsen eller Dan byDAN.

Guest
This topic is now closed to further replies.