Sign in to follow this  
Tenma

Simo er min yndlings abuser ;D

2 posts in this topic

Ingame navn: Pæ Ren
STEAMID: STEAM_0:0:56735239

Jeg sad inde på jeres så dejlige server og spillede med min kammerat. Jeg var i gang med at bygge min base og vi blev raidet, fair nok. Jeg går over tæt på min base (uden for NLR zonen), og kigger hen, for at se om de var færdige. Den ene person som raider er i gang med at bygge rundt i min base, og hans Admin ven, vælger at se den anden vej, og lade som om han ikke så det. Jeg caller admin, og vi kommer op i et SIT. Jeg fortæller adminen (Simo), om situationen og han vælger at svare "jeg giver dig ikke en warning, jeg siger bare du ikke skal gøre det en anden gang". Det syntes jeg er virkeligt bullshit, da mig og min kammerat har spillet inde på serveren, og fordi Simo har abuset her og der og vi har callet ham out på det, så har han ingen lunte over for os. Vi har fået instant warnings for en fejl, vi er blevet bannet for lorte grunde osv. osv. Jeg fortæller så Hr. Simo, at "det er da godt nok noget forskelsbehandling, hvad fanden er det?". Det svarer han så tilbage på med et ban på 1 dag. I burde stoppe med at give underårige, usikre børn admin status, bare fordi de køber det. Han er ikke i stand til at dømme en situation neutralt, og han kan ikke opføre sig som en admin skal. Jeg syntes at han skal straffes til en hvis grad, eller i hvert fald vil jeg bare gerne unbannes. 

-Pæren

Jeg tager en snak med simo om dette! 

Du velkommen til at kontakte mig på discord så kan vi to lige tale også hvis du har lyst.

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this