Sign in to follow this  
mord2k

admin ansøging

4 posts in this topic

In-game navn: mord2k
SteamID32: 
Dit rigtige navn: johannes

Din alder: 13 

Hvem er du (Navn, Alder, Klasse, Hvordan er du som Person)  johannes : 13 har gået et år om i børne have , 6 klasse, jeg er meget glad elsker at gøre folk glade hader at gøre folk ked af det er meget åben får nye ting 

Har du kendskab til ULX?: ja jeg har prøvet det får har været admin i cirka 1 år havde 360 timer hvar admin 

Har du tidligere erfaring som adminstrator på en DarkRP server? Hvis ja, uddyb gerne detaljer (Rank, hvor mange timer, hvor stor var serveren?) jeg har prøvet det får har været admin i cirka 1 år havde 360 timer var admin serven var en englske server den var stor men lukket efter kan ikke huske navnet 

Hvorfor skal vi vælge dig?: får de jeg er glad og hjælper alt tid med alle former jeg, giver aldrig op. Elsker at lave god rp men hader at cdm eller rdm en så siger jeg aldtid undskyld 

Hvad kan du byde på serveren, som de andre ikke kan? mange ting som hygge sig vise folk nye ting lærer folk at bygger 

På hvilke tidspunkter, har du mulighed for at være på? F.eks. “Onsdag skal jeg til fodbold, så der kan jeg ikke”. alle dage undtagels mandag esport

Andet vi skal vide om dig? ( ADHD, ordblind eller lign.): ordblind 

•  

Hej, har læst din ansøgning, men dine kvalifikationer er ikke gode nok, derfor bliver jeg nød til at AFVISE din ansøgning.

Mvh Dan

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this