Madi

Ansøgning.

2 posts in this topic

Hej. Mit navn er Mathias, og jeg er 13 år. jeg bliver 14 den 23 januar, og er født i år 2005. Jeg bor i "Auning" by, som ligger tæt på "DjursSommerland" bare lige så i ved. jeg vil gerne ansøge om admin fordi, her forleden da jeg var inde på Zypress, var der fuldstændig kaos! De admins der var inde på servern stod bare og trillede tommel fingre, eller noget i den stil, mens folk nærmest spammede chatten om at admins skulle tage deres case. Derfor laver jeg min ansøgning fordi jeg vil godt gøre en forskel på Zypress, hjælpe folk, og være en del af samfundet! Mit rigtige navn er som sagt Mathias, men ingame hedder jeg ASSIKNO, mit Steam ID er "STEAM_0:1:72091018" jeg er 13 og går i 7 klasse. I skole er jeg, god til at hjælpe meeeen det nu også kun 80% af gangene, alle folk er jo sådan i skole ;). Jeg kan godt lide Zypress, jeg har spillet meget på den men https://zypress.dk/portal/ har resat mine timer og jeg ved simpelthen ikke hvorfor, men hvis den ikke havde resat dem, ville jeg nok have omkring "257" timer. Jeg er dygtig til ULX og ULib, jeg har spillet en del singleplayer/host med min fætter hvor jeg har eksperimenteret men de mange commands. Jeg kan "Goto, Bring, Return, Freeze, Warn, Jail, Kick, Ban,  ReturnWeps, Hp, Armor, Gag, Warn, logs". Jeg føler jeg kan gøre en forskel på servern, jeg føler jeg kan blive nyttig og vigtigst af alt, jeg ved jeg kan gøre en forskel! Jeg kan være online "Mindst 3 timer i hverdage" "Maximum 5 timer i hverdage" "Mindst 5 timer i weekend" "Maximum 7 timer i weekenden". Jeg kan være online en del, og det har jeg tænkt mig at udnytte fuldt ud! Jeg har ikke været Staff på en DarkRP server endnu, så det betyder jeg er ny i branchen hvis min ansøgning bliver accepteret. Men der betyder ikke at jeg ikke er dygtig til det. Hvis den bliver accepteret må i meget gerne give mig prøve admin også bagefter vurdere om jeg tilegner mig jobbet. Jeg syntes i skal vælge mig fordi jeg er klar til at deltage i Staff samfundet! Jeg kan byde på mange gode ting som du har læst, men derfor betyder det ikke at jeg siger jeg ar bedere end alle andre, jeg vil bare godt vise jer hvilke gode ting jeg har at byde på, så jeg kan blive bedere. Alle skal jo starte et sted. Jeg Kan være en god hjælpene hånd i  Zypress samfundet. Men det var ellers min Ansøgning. Jeg tror ikke der er mer i skal vide og hvis i har spørgsmål kan i altid spørge på discord, jeg hedder "Madi#4972".                                             Mange Hilsner -Mathias

Guest
This topic is now closed to further replies.