Sign in to follow this  
Pikachu_DK

Mod/staff ansøgning

2 posts in this topic

in-game navn: Pikachu_DK
SteamID32: 115384860
Dit rigtige navn: Kasper Lund Thrysøe

Din alder: 17 år

Hvem er du (Navn, Alder, Klasse, Hvordan er du som Person) : Jeg hedder Kasper, er 17 år gammel, jeg går i 10 klasse og jeg har en del fritid, jeg er venlig og åben, jeg går meget op i at hjælpe mennesker, jeg er meget glad og venlig overfor alle jeg møder, jeg dømmer ingen og jeg acceptere alle mennesker for dem de er, jeg vil ikke presse nogen til noget og jeg elsker at se folk smile.

Har du kendskab til ULX?: Ja jeg har en del erfaring med ULX da jeg har været admin på nogle forskellige servere (zombroz, alkoholdet, og en til jeg ikke kan huske navnet på), jeg kan næsten alle commands i hovedet og dem jeg ikke kan kigger jeg i !menu for at lære 

Har du tidligere erfaring som adminstrator på en DarkRP server? Hvis ja, uddyb gerne detaljer (Rank, hvor mange timer, hvor stor var serveren?) Ja jeg har været admin på 3 forskellige servere.

1. Alkoholdet: Jeg startede som mod, de syntes jeg var meget god som mod og god til at løse alle former for cases, der var næsten aldrig nogle som blev sure på mig og hvis de gjorde var det fordi jeg ikke gad at give dem ret i en admin-case, jeg elskede mit arbejde og var på cirka hver dag, folk var altid glade for at se mig. En dag kom owneren over til mig og interviewede mig omkring hvordan jeg syntes det gik og jeg svarede ham ærligt med "jeg syntes det går godt, jeg gør mit arbejde og hjæpler så mange som jeg kan" han gav mig ret siden han havde haft andre admins til at spectate mig. Den dag blev jeg selv admin, jeg blev ved med at hjælpe folk men en dag lukkede serveren ned og har ikke været åben siden. (cirka 4-5 måneder)

2. zombroz: Det var første gang jeg skulle interviewes for at blive mod mundligt, jeg snakkede med owneren og hans headadmin, og alting gik godt, de stilte mig forskellige spørgsmål og jeg svarede på dem. Da vivar færdige syntes han det lød mig godt og gav mig mod, igen som før hjalp jeg alle mennesker jeg kunne og var altid klar på at tage cases selv hvis jeg ikke var admin on duty, jeg var glad og fik også andre til at blive glade, jeg lærte at løse flere forskellige problemer uden at gøre folk sure, jeg begyndte også at være mere og mere aktiv,  men igen så lukkede serveren ned og har ikke været åben siden (dette varede cirka 2-3 måneder)

3. den jeg ikke kan huske navnet på: Det er meget det samme som de andre servere (var mod/staff i cirka 6 måneder)

Hvorfor skal vi vælge dig?: fordi jeg er aktiv, venlig, sød, sjov og har en vidunderlig personlighed, jeg vil ikke bestemme over andre mennesker og jeg er ikke negativ når jeg endelig er i cases med andre mennesker og heller ikke når jeg selv er admin, jeg lytter til dem som skal bruge hjælp og vil gerne se bevis før jeg straffer en person. Jeg syntes i skal vælge mig da jeg er rigtig god til at være staff og jeg har styr på hvordan alting virker plus jeg er en meget aktiv mod/staff

Hvad kan du byde på serveren, som de andre ikke kan? Jeg kan være aktiv, jeg kan hjælpe mennesker, jeg er altid glad, jeg er ærlig, gør mit arbejde grundtigt og jeg sørger altid for at der kommer en fair løsning ud af alting plus jeg er god til at udtrykke mig selv mundtligt

På hvilke tidspunkter, har du mulighed for at være på? F.eks. “Onsdag skal jeg til fodbold, så der kan jeg ikke”. torsdag kan jeg nok ikke så meget da jeg har fri 15:15 og er hjemme cirka kl 16:00, og kl 17:00 skal jeg til parkour men alle andre dage burde jeg godt kunne være på.

Andet vi skal vide om dig? ( ADHD, ordblind eller lign.): Jeg er en lille smule ordblind, så der kan godt være lidt små stavefejl men folk burde ikke have noget problem i at læse hvad jeg skriver.

Tak for at bruge din tid på at læse dette 😄❤️

•  

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this