dani142c

Admin ansøgning - Ace Of Spades/dani142c

8 posts in this topic

Navn: Sonny

Steam ID: STEAM_0:1:434192420

Alder: 13

Profil link: https://steamcommunity.com/id/torbentoast/

Hvorfor ville du gerne være staff på zypress?

Jeg ville gerne være staff på zypress, fordi jeg godt kan lide DarkRP, og jeg synes jeres server er rigtig fint sat op, men der er mange gange ingen admins online. Så jeg ville gerne melde mig friviligt til at være staff på jeres server. Jeg kan også rigtig godt lide DarkRP fælleskabet. Og grunden til jeg valgte at ansøge på zypress, er fordi at de folk der er derinde, har meget stor respekt for reglerne, og hvis man ved et uheld kommer til at RDM, så sker der ikke det store... 

Hvorfor skulle vi vælge dig?

I skal vælge mig fordi jeg har haft meget erfaring med source games. Jeg har over 150+ timer, som staff på CS:GO. Så jeg kender alt om hvordan en admin skal opføre sig, og tage hånd om de forskellige situationer. Men dette er mest bare en frivilig ansøgning, det her er kun en mulighed for jer, hvis i nu mangler staffs, så melder jeg mig friviligt, til at hjælpe på serveren. Og jeg tænker også at grunden til at jeg melder mig friviligt er fordi jeg ikke er "Magt Liderlig" Jeg ville bare gerne have at der er flere admins som mig, der er meget online.

Hvor meget erfaringer har du som staff?

Som sagt, så har jeg 150+ timer af erfaring på CS:GO så jeg ved hvordan man administrere en server. Jeg er ikke personen der synes at det er øv at tage cases. Jeg kan godt lide at tage cases, da det er spændene for mig at løse, evt. Konflikter, skænderier, og brud på reglerne. Jeg er også meget god med hvad angår SourceMods. Jeg tror vist ikke at GMOD bruger sourcemods, de bruger vist UXL. Jeg har set nogle anvisninger om hvordan man bruger det, og jeg kan uden tvivl sige, at det ikke kommer til at være et problem. Som staff synes jeg at det er obligatorisk at man har erfaring. Jeg startede da jeg var 7 år, med at spille League Of Legends. Så flyttet jeg over tim Minecraft som 9 årig, og jeg begyndte at spille, på forskellige servere. Da det gik op for mig at man kunne ansøge om staff, så gjorde jeg det med det samme, da jeg elskede den server jeg spillet på, og gerne ville hjælpe den så meget som muligt. Efter det flyttet jeg over til CS:GO og der begyndt jeg at spille inde på jail servere, hvor jeg også ansøgte om admin, og fik tildmeldt mit rang. Jeg har aldrig mødt konflikter jeg ikke kunne løse på egen hånd. Jeg er meget fleksibel, da jeg kan arbejde alene, eller som et hold, på hver et tidspunkt. I Minecraft, lærte jeg også hvordan man "Skriptede" og det har også givet mig meget indblik i hvordan konsolen virker i CS:GO, og alle de andre source spil. 

Hvis du sidder og spiller med din ven, og han pludselig RDM'er, hvad ville du så gøre?

Jeg kan selv administrere hvornår jeg skal være en ven, og hvornår jeg er på min admin pligt. Så hvis min ven pludselig RDM'et, så ville jeg glemme alt om at vi var venner, og gå direkte hen til min pligt, jeg ville straffe ham som jeg vil med alle andre. I mine øjne skal der ikke være forskel

Tilføjelse: 

Jeg har ikke spillet så meget inde på serveren, men det betyder ikke at jeg ikke er blevet tiltrukket af den. Jeg kan rigtig godt lide serveren, og jeg planlægger på at spille på den i meget lang tid

Hvordan er du socialt?

Jeg elsker at være sammen med mine venner i skolen, og nogle gange også på fritidsklub. Jeg spiller også rigtig meget computer, fordi jeg elsker at være i en hel anden verden, på en måde er det min lille verden, hehehe. Jeg har ingen diagnose, sygdom, eller andre former for helbreds uroligheder. Mange tak for at i tog jeres tid på at læse, og gennemgå min staff ansøgning. Håber at jeg ser jeg på den anden side. 

-Rep, min første gang på serveren efter 6 måneder, og det første jeg ser, er en masse drop propabuser og spawnkiller og du er med på den.
Det kan godt være du ikke startede det og putter skylden hen på andre, men du valgte stadig og gøre det samme, i stedet for at få noget support!