Sign in to follow this  
CGLXRD

Staff ansøgning

3 posts in this topic

In-game navn: Jesper L
SteamID32: STEAM_0:0:144388947
Dit rigtige navn: Mikkel

Din alder: 14

Hvem er du (Navn, Alder, Klasse, Hvordan er du som Person) . Hej, mit navn er Mikkel, jeg er 14 år gammel og går i 8. klasse. I kender mig nok, da jeg har været tidligere admin. Jeg er en meget rolig person og prøver og holde spillet så fair som overhovedet muligt for alle spillere, og ville dermed var aktiv og give en hjælpene hånd til serveren. I dag for første gang i 6 måneder, var jeg på serveren, det var et totalt kaos. Jeg joiner og med det samme jeg er kommet ind, er der props over det hele og folk der bare spawnkiller og mass rdm'er.

Har du kendskab til ULX?: Ja, det har jeg, da jeg har været tidligere admin her inde.

Har du tidligere erfaring som adminstrator på en DarkRP server? Hvis ja, uddyb gerne detaljer (Rank, hvor mange timer, hvor stor var serveren?). Ja, jeg har været admin på 3 forskellige servere, 2 af dem var ikke store på nogen måde, men den 3 er zypress og den er vel stor.

Hvorfor skal vi vælge dig?: Fordi at jeg har en masse at byde på, jeg kan f.eks hjælpe serveren med at komme af nogle af de rdm'er og propabusers der nuværende er og hjælpe meget til på serveren.

Hvad kan du byde på serveren, som de andre ikke kan?   Jeg kan hjælpe meget til, f.eks når andre admins ikke er på.

På hvilke tidspunkter, har du mulighed for at være på? F.eks. “Onsdag skal jeg til fodbold, så der kan jeg ikke”. Alle dage indtil videre, men self. ville der være nogle dage, hvor jeg lige skal noget.

Andet vi skal vide om dig? ( ADHD, ordblind eller lign.): Nej.

syntes godt du kunne have mere fyld på men ellers nice ansøgning og endel det hele med farver 😄 Held og lykke  😄 

Guest

Grundet INGEN aktivitet 

AFVIST

image.thumb.png.232f9f7f65ba5ef7c8b4e628a2ab4711.png

Sign in to follow this