Sign in to follow this  
Gabriel Nielsen

ID FIXED ( Gabriel Nielsen )

2 posts in this topic

Hej, jeg vil gerne starte af med de åbenlyse ting, jeg er 13 år gammel, jeg har 18 warns, ja. Meget, men det betyder også at jeg har lært næsten alle regler, jeg har læst reglerne men det er jo umuligt at undgå at få en warn for en eller anden ting. Mit navn er, Nikolaj. Jeg går i 8. ( kom i skole tidligt pågrund af at jeg har en meget høj IQ på 122. ) Jeg er en person som er meget sarkastisk men når jeg skal være seriøs er jeg meget seriøs, jeg er god til få folk under kontrol.

Jeg har aldrig været en staff men jeg har været på serveren i lang tid som også betyder at jeg kender næsten alle spiller og ikke kender ULX nej, men vil gerne lære. Jeg ved hvem der er ballademagere og hvem ikke er. 

Jeg har set mange af de andre staff ansøgninger sammen med at man skal have 125 timer. Nej, jeg har ikke 125 timer men jeg har 100 timer, jeg har spillet på serveren i lang tid Næsten 2 år! Jeg er dedikeret til serveren, jeg ville have ca. 225 timer på serveren hvis timer fra det gamle map også galt. Gruden til at jeg kun har 100 timer er på grund af at min pc har haft problemer ( jeg har ikke haft den i 2 - 2,5 måneder ) jeg har gerne ville joine serveren men kunne ikke indtil at det var jul og min far købte mig en gaming laptop som jeg begyndte at spille på, jeg begynde igen inde på serveren ca. Januar 17.

Jeg har en microfon sammen med et headset, jeg er meget aktiv.

Jeg kan byde på god kontrol, og meget af grunden til at jeg laver den her appeal er på grund af at jeg bliver lidt irriteret over at om weekenden er der ingen admins på før Kl: 16:00, det er noget jeg kan gøre godt, jeg kan være på fra kl: 10:00 Jeg går ikke til nogen sport på grund af at jeg fik en skade ca 4 år siden som har påvirket mit liv lige siden, jeg har fået mange skader ( omkring 15 ) siden der. 

Mit steam ID: STEAM_0:0:129172951 eller STEAM_0:0:159172951 eller [U:1:318345902] 

Tak for at kigge!

Edited by Gabriel Nielsen

Guest

Ked af det men du har ik nok timer, Vent med at lave din ansøgning igen indtil du har fået de 125!

AFVIST

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this