Zombro Jonathan

Zombro Jonathan - staffansøgning

2 posts in this topic

hej staff-udvælgere.

[hurtige informationer om mig]

rigtigt navn: Jonathan Holm

alder: 15 år gammel

Steam oplysninger (såsom SteamID32): https://steamid.io/lookup/76561198133951715

[kort IRL-beskrivelse af mig selv]

jeg hedder Jonathan og er 15 år gammel. jeg bor i Roskilde og går i 9. klasse på en skole i centrum. jeg bor sammen med min familie bestående af min far, mor, storebror, lillesøster og en hund. til hverdag spiller jeg badminton og golf og spiller computer. jeg spiller for det meste spil såsom Gmod, Arma 3 pubg, Hitman 2 og BO4. jeg er en meget snaksagelig person og har en meget sort humor 🙂 jeg får tit sat et smil på folks ansigter. 

[mine erfaringer og kendskab til diverse admin-systemer]

mine erfaringer inden for G-mod er i princippet ikke så stort, udover et par få servere. dog har jeg mange erfaringer som admin på Arma3 RP servere. der har jeg været for omkring en 13-14 store servere igennem min tid. 

jeg har styr på hvad man skal som admin, hvordan man agerer som admin og jeg er rutineret i hvordan de forskellige sager skal løses. derudover kan jeg godt finde ud af, at forholde mig objektivt.

mit kendskab til de forskellige admin-systermer i G-mod er ca. omkring intet xD. som sagt så har jeg ikke rigtig været admin hos G-mod servere, men det håber jeg at lære.

har også nogle venner på serveren som er admin, og de har lært mig lidt omkring det osv.

[hvorfor i skal vælge mig & hvad jeg kan byde på, fremfor andre ansøgere]

=hvorfor i skal vælge mig=

i skal vælge mig, til at være et nyt medlem i jeres staff-team på grund af et par grunde. for det første, er jeg en meget erfaren admin, hvilket har gjort, at jeg har styr på de ting, man normalt lærer som admin. såsom, at styre en admin-case og beholde sin neutralitet. så i stedet for, at jeg lærer det hen ad vejen, har jeg allerede styr på det. for det andet er jeg meget passioneret indenfor staff og jeg brænder for det. jeg tror også, at hvis man laver noget, man godt kan lide så gør man også sit bedste hele tiden. for det tredje så er jeg også en venlig og snaksagelig person, så mennesker får en relation til mig, og ikke bare ser mig som en "dum admin". sidst men ikke mindst så er jeg også meget aktiv, og jeg vil med glæde bruge tiden på staff-relateret situationer.

=hvad kan jeg så byde på, fremfor andre?=

mange af mine kvaliteter, kan nogle ansøgere nok også, dog er jeg meget erfaren som sagt. det vil gøre, at der ikke skal bruge mange ressourcer på at oplære mig. for det andet, så kan jeg også byde på en glad og snaksagelig personlighed, som vil have en positiv indflydelse uanset hvad vi begiver os ind i. jeg kan også byde på en aktiv og dedikeret staff, som ikke bare ansøger for at få en masse krafter, og så bare lege med det. jeg vil rent faktist bruge størstedelen af min tid på det her og dedikerer mig fuldt ud.

Guest

Grundet manglende aktivitet på Zypress afviser vi din ansøgning.

AFVIST

// PhanZii