Sign in to follow this  
Jønke

Christian/Gex Staff ansøgning

10 posts in this topic

In-game navn: Gex

SteamID32: STEAM_0:0:215351848

Steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198390969424/ 

Dit rigtige navn: Christian

Har mikrofon: Jeg har en mikrofon

Din alder: 13

Hvem er du (Navn, Alder, Klasse, Hvordan er du som Person)

Mit navn er Christian Jeg er 13 år og går i 7.f på kjellerup skole. Jeg er en glad og sjov person, men kan da også være meget seriøs. Jeg elsker Zyprees, spiller det for fulde hammer dagen lang, elsker rp stemningen på serveren og når folk tager rpen seriøst.

Men en af de ting som jeg hader ved serveren, det er folk der ikke kan følge reglerne, som fx (er folk som ikke følger ting som nlr, fearrp, cdm, rdm osv.) Så der får laver jeg denne Staff ansøgning så jeg kan hjælpe med at Zyprees bliver ren fra folk som ikke ikke tager regler eller bare generelt  servern seriøst.

Sidder nok om hverdagen 2-5 timer inde på server og weekenden cirka 5-8.

Spiller tit om natten når ingen staffs er på 🙂

Har du kendskab til ULX?:

Nej jeg har ikke rigtig noget kendskab til ULX, Men har dog set en video om det. Kender dog de spimble til som Freeze, ban kick, warn, og teleport. Men jeg er ikke en person som hisset op over personer.

Har du tidligere erfaring som adminstrator på en DarkRP server? Hvis ja, uddyb gerne detaljer (Rank, hvor mange timer, hvor stor var serveren?) Nej, men håber at jeg kan at jeg ville kunne på Zyprees

Hvorfor skal vi vælge dig?:

Jeg syntes at i skulle vælge mig fordi at jeg syntes at Zyprees er en rigtig god server med gang i, jeg spiller der næsten ver dag. Jeg ville aldrig admin abuse eller ligne også ville jeg gøre alt for at hjælpe til.

Hvad kan du byde på serveren, som de andre ikke kan?

Jeg kan byde ind med nogle forskellige ting som fx Jeg ville tage casesne og jeg er jo en glad dreng som ikke kunne finde på at kalde folk Grimme eller racistiske ting, jeg ville ikke skippe folk der er utilfredse ville gøre mit bedste for at hjælpe dem og jeg tager også som sagt Rpen seriøs. Jeg er en dreng som altid ville tage cases osv seriøs.

På hvilke tidspunkter, har du mulighed for at være på? F.eks. “Onsdag skal jeg til fodbold, så der kan jeg ikke”.

Jeg er oppe og træne fra 15 -16 i fitness mandag fredag og en af weekend dagende, der omkfing. Så der er der ikke tid til at spille men så kommer jeg jo igen efter.

Andet vi skal vide om dig? ( ADHD, ordblind eller lign.):

Nej, er en rask og rolig dreng 🙂

+Rep

han er en meget flink rp og ville gerne tage ham i hånden og guide ham til at blive en god staff ligesom jax Gjord ved Jeppe og jeg

• Thanks 1

+Rep jeg syntes din ansøgning er god jeg skal nok lige tage den op med Skrald, PhanZii, Sload, Dan, Mibb, da jeg syntes du er en flink gut og jeg vil rigtig gerne se dig på staff teamet jeg vil gerne lære dig at være en god admin 

• Thanks 1