Sign in to follow this  
Bobbel V48

Jeg vil gerne være admin igen .D

6 posts in this topic

In-game navn: Bobbel V48
SteamID32: STEAM_0:0:52239435
Dit rigtige navn: Jesper

Din alder: 15

Hvem er du (Navn, Alder, Klasse, Hvordan er du som Person) 

Jeg er en dreng, mit navn er Jesper. Jeg bor i Sønderjylland, går i 9 klasse næste år skal jeg i 10. klasse. Jeg er en person der er søde mod folk.

Har du kendskab til ULX?:

Jaja

Har du tidligere erfaring som adminstrator på en DarkRP server? Hvis ja, uddyb gerne detaljer (Rank, hvor mange timer, hvor stor var serveren?)
 ja var engang admin på Zypress mit rank var admin, mistede det for jeg var inaktiv. Serveren var rimelig stor, og synes selv at jeg var god admin. 

Hvorfor skal vi vælge dig?:

For jeg ved hvad jeg laver, kan finde ud af at være admin. er erfaren admin, og kan reglerne.

Hvad kan du byde på serveren, som de andre ikke kan?

Er aktiv på mange tidpunkter som andre folk ikke er. Og har en god erfaring med at være admin.

På hvilke tidspunkter, har du mulighed for at være på? F.eks. “Onsdag skal jeg til fodbold, så der kan jeg ikke”.

Går ikke til noget sport for det gider jeg ikke, og har ikke noget liv så kan komme på næsten altid.

Andet vi skal vide om dig? ( ADHD, ordblind eller lign.):

Edited by Bobbel V48

Dårlig ansøgning, den virker slatten og som om du ikke har gjort noget ud af den eller brugt tid på den.

dog kender jeg dig fra serveren, du har spillet der inde i rimelig langtid, du kender reglerne, og virker fornuftig.

Jeg tror du ville kunne blive en god admin, hvis du gør lidt mere ud af det end du har gjort ud af din ansøgning

+rep

- Marcus Glock

Edited by Marcus Glock
  • Like 1

Dog skal det lige tilføjes at du lige er startet på serveren igen og kun har 86 timer pt selvom timerne flyver op rimelig hurtigt

image.thumb.png.accdd30f3b9c80f42cd65ed3da67cd95.png

Edited by Marcus Glock
  • Like 1

54 minutes ago, Marcus Glock said:

Det skal nok også lige nævnes at du til tider er mega useriøs og ikke følger reglerne men for det meste gør du det godt

• Like 1

Guest Sload

Du har desværre ikke nok aktivitet på serveren.

Afvist

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this