Rider Jønke

staff ansøgning Casper/Rider jønke

6 posts in this topic

In-game navn: Rider jønke
SteamID32: STEAM_0:0:147799057

mikrofon check

Dit rigtige navn: Casper

Din alder: 14 år

Hvem er du (som sagt hedder jeg Casper., jeg er 14 år og går i 8. Klasse,  jeg er en meget positiv person og sjov person men kan også godt tage det seriøst når der er brug for det som syntes alle skal have det godt og det skal være fair for alle jeg er god til at holde styr på tingene og holde hovedet koldt når det skal til. som sagt er jeg 14 år og jeg går helt vildt op i zypress det er min ynglings server i gmod ) 

Har du kendskab til ULX?:jeg har kendskab til Ulx da Magne af mine venner er admins og de har fortalt og vist mig meget.

Har du tidligere erfaring som adminstrator på en DarkRP server? Hvis ja, uddyb gerne detaljer (Rank, hvor mange timer, hvor stor var serveren?) nej da jeg ikke spiler på andre servere end zyprees.

Hvorfor skal vi vælge dig?: i skal vælge mig da jeg stort set spiller næsten døgnet rundt. Jeg har oplevet mange gange om natten hvor der var propubase og så videre

og så syntes jeg har fortjent det når jeg har set så mange tutorials på youtube for at blive klar.

Hvad kan du byde på serveren, som de andre ikke kan? fx. kan jeg jo byde ind med at jeg sidder der midt om natten da der ikke er ret magne der kan/gør det

På hvilke tidspunkter, har du mulighed for at være på? F.eks. “Onsdag skal jeg til fodbold, så der kan jeg ikke”. jeg har ingen sportgrene jeg skal til og regner heller ikke med det så jeg er på næsten dagen/natten lang.

Andet vi skal vide om dig? ( jeg har ikke nogen svagheder 😉

håber i kunne lide min ansøgning jeg har gjort den kort og spontan ;))

Udklip.PNG

Edited by Rider Jønke