Sign in to follow this  
Speed

Staff Appeal Speed

18 posts in this topic

In-game navn: Speed
SteamID32: 76561198298196054
Dit rigtige navn: Tony

Din alder: 14

Hvem er du (Navn, Alder, Klasse, Hvordan er du som Person)  Mit Navn er tony Jeg går i 8 klasse Og jeg er en person der tager ting meget seriøst men kan Self. Godt finde på at have det lidt sovt med spillerne Fx. Siger Kys Kys Osv. Og jeg Har spillet  På servern i lang tid men det er over et år siden så den har resat min score jeg har ca. 462 Timer I Garry's Mod i alt jeg har spillet meget på stavox Og Zypress Og jeg har meget kendskab til spillerne på servern og har det Meget godt med alle spillerne og jeg er ikek en der troller jeg tager Alt Seriøst Og jeg har aldrig været banned før Jeg har fået 1 til 3 Warnings i alt den tid jeg har spillet 

Har du kendskab til ULX?: Jeg Tror ikke jeg er Mega god til ULX Men har set mange Admin videoer hvor de bruger det så Jeg kan godt finde ud af det Basic. Like Banne, Kick Tp Osv. Men man godt altid lære mere end man allerede ved 

Har du tidligere erfaring som adminstrator på en DarkRP server? Hvis ja, uddyb gerne detaljer (Rank, hvor mange timer, hvor stor var serveren?) Nej jeg har aldrig været Admin på en Garry's Mod server men jeg har haft min egen server Den havde Like. 3 spiller om dagen eller sådan noget i den stil Så Nej jeg har aldrig været admin Har kun haft min egen server

Hvorfor skal vi vælge dig?: I skal vælge mig da jeg er god til at tage Ting seriøst og griner ikke Hvis folk siger noget dumt i case, Jeg er en person Som der er meget Ret i de ting som jeg siger Og som jeg skrev Oppe Har Jeg er godt kenskab til folk men Jeg giver stadig dem den straf der Skal til for at de lære at de ikke skal gøre det igen Og Jeg kan være på Servern i Like 13 Timer Pr Dag I Weekenden Men i hverdagne Kan jeg være på i ca. 6-8 Timer om dagen Så jeg synes i Skal vælge mig fordi jeg har meget at byde på

Hvad kan du byde på serveren, som de andre ikke kan? Jeg kan byde servern på Meget mindre Failrp, RDM,CDM Og RDA Og jeg vil self. Gøre alt hvad jeg kan for at få stoppet det Her med at folk ikke kan finde ud af at spille på servern Og dem der ikke kan finde ud af at spille her inde på Zypress de skal bare ud hvis de ikke Kan tage sig sammen Og Spille normalt som mange andre gør

På hvilke tidspunkter, har du mulighed for at være på? F.eks. “Onsdag skal jeg til fodbold, så der kan jeg ikke”. Jeg tror jeg kan være på Alle dage men det bliver først Ved 16:00 Tiden jeg Kan komme på Fordi jeg har en skole at passe Os skal også lige cykle 13 Km Hjem Så Jeg kan være på Alle dage men hvis der lige er en dag hvor jeg skal nok Fødselsdag Eller noget i din stil kan jeg Jo bare skriv til en staffs Eller sådan noget 

Andet vi skal vide om dig? ( ADHD, ordblind eller lign.): Nej der er ikke andet 

TAK FORDI DU VILLE LÆSE DENNE ANDSØGNING FORSÆT GOD DAG/AFTEN

• Like 6

30 minutes ago, Speed said:

STEAM_0:0:168965163

Edited by Speed
  • Like 1

12 minutes ago, Gleruparden said:

-rep

Du kan blive meget hidsig.

Du har kun 14 timer...

Du er meget utålmodig

Men held og lykke! 

-Gleruparden 

Nej jeg bliver aldrig hidsig Og jeg er ikke utålmodig Og det der med 14 Timer Hvis du vil læse det her oppe så kunne du se jeg skrev det er over et år siden jeg spilled på servern så den har resat mine timer på servern efter de har fået nye map 

25 minutes ago, Gleruparden said:

Men du skal stadig have 125 timer....

Og da jeg har været i case med dig har du virket sådan.

Jamen jeg er ikke utålmodig eller hidsig Men Jeg kan jo ikke gøre noget ved at Zypress har slettet mine stats?

44 minutes ago, Speed said:

Jamen jeg er ikke utålmodig eller hidsig Men Jeg kan jo ikke gøre noget ved at Zypress har slettet mine stats?

Det kan du heller ikke. Men du skal kunne tage kritik. Og at du bare siger:" Jamen det er jeg ikke" Viser bare du måske ikke helt er egnet til staff.

Edited by Gleruparden
  • Confused 1

2 hours ago, Gleruparden said:

Det kan du heller ikke. Men du skal kunne tage kritik. Og at du bare siger:" Jamen det er jeg ikke" Viser bare du måske ikke helt er egnet til staff.

Jeg mender bare selv jeg ikke er utålmodig eller hidsig

Guest Sload

Du har ikke nok timer på serveren, og derfor afviser jeg din ansøgning.

Også lidt mærkeligt at alle profilerne der har skrevet +rep er lavet inden for en meget kort tidsperiode?

Afvist

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this