oliverwh

Admin

19 posts in this topic

Ign: Børge Jensen

Steam id: ?

Steam navn oliverwh

Jeg hedder Oliver irl. jeg er 14 år gammel jeg går i 8 klasse, jeg vil kunne spille inde på severen mindst 3 gange om ugen. Jeg har haft erfaring som senior admin inde på en server ved navn MermaidRP den er så lukket nu, men jeg kan i hvert-faldt håndtere pres. Det jeg selv tror bliver det sværeste inde på serveren det ville nok være når folk bliver ved med at tale i munden på hinanden og man kan ikke få dem til at tie stille, og at der kommer mange cases af gangen også bliver folk sure over man ikke tager cases selvom man gør. Jeg har bekendt skab til ULX skulle jeg da mene, jeg tror ULX er alle de der admin commands som eks. !noclip, !cloak, !god osv. Jeg syntes i skal vælge mig fordi at jeg har haft meget erfaring med staff rank og fordi jeg vil spille herinde så tit som muligt, men om mandage skal jeg til badminton fra kl. 18:15 - 19:00 og om tirsdagen skal jeg på arbejde fra kl. 15:00 - 17:30 og om onsdage skal jeg til badminton fra kl. 19:15 - 20:00 og om torsdagen skal jeg på arbejde (samme tid som tirsdag) også har jeg fri resten af dagene. Og jeg ved ikke helt hvor mange timer jeg har spillet inde på serveren, og jeg er lidt temperamatfuld. Håber i kunne lige min ansøgning og håber jeg kan blive staff fordi jeg godt kan lide at være det.

Hvis du kun kan spille der inde 3 gange om ugen, syntes jeg der er andre end dig der fortjener ranket.

Så NEUTRAL REP fra mig.

• Like 1

Efter min mening ville jeg bare sige du skulle vente med at lave en staff ansøgning, fordi du fik ban igår.

Posted (edited)

Det var fordi jeg klagede over at han bannede min ven ved en fejl og han unbannede ham ikke med det samme efter men gjorde andre ting, hvilket jeg ikke syntes er færd i følge min mening.

Edited by oliverwh

Posted (edited)

Jeg kan godt forstå dig men at du skriver det her til admin "FJERN DET BAN ELLER DU FÅR DEMOTE

"

Edited by Frashii

Tak fordi du gider at skrive til mig men grunden til jeg skrev det var enlig ment som en advarelse ikke en trussel, fordi at de fleste der har gjort det har fået demote. Jeg var bare lidt sur og skrev hurtigt og min ven fik først unban efter 1 time hvilket jeg ikke syntes der var godt nok af adminen

Men det er jo der det ligger som admin skal du kunne holde hovedet koldt under presset situationer og i denne her situation blev du meget sur og skrev hold kæft i chatten til en.

MVH Frashii

Frashii jaja men vi var jo også lige blevet færdig med banken hvor han så får ban sådan vi skal starte forfra med nogen ting, det kun specielle tilfælde jeg får et bitch flip xD

Men jeg tror hvis du spørger den største del inde på mermaid så ville de sige jeg var en af de bedste admins

Posted (edited)

har du været staff på mermaid så kender du nok mig jeg var superadmin derinde. Du kan selv spørger ejeren:)

Edited by Frashii

Maggie så ikke lige at du havde skrevet men jeg skrev mindst, jeg kan mindst 3 gange om ugen men om weekender kan jeg for det meste hvis jeg ikke er sammen med mine venner og jeg kan alle uge dage.

Mermaid er nede fordi at enten havde niozo ikke råd eller så havde de ikke tid eller så der hvor de købte serveren er lukket ned