Sign in to follow this  
Legenden

staff ansøgning af Legenden/Mathias

2 posts in this topic

In-game navn: Anders
SteamID32: ved det ikke fordi jeg er på ferie og bruger min skole computer
Dit rigtige navn: Mathias

Din alder: 10 og om et halv år 11

Hvem er du (Navn, Alder, Klasse, Hvordan er du som Person)  Mathias 10 4.a jeg er en dreng på 10 og hedder Mathias elsker at spille computer

Har du kendskab til ULX?:  kender ham/hende ikke

Har du tidligere erfaring som adminstrator på en DarkRP server? Hvis ja, uddyb gerne detaljer (Rank, hvor mange timer, hvor stor var serveren?) jeg har min egen server med en anden den er ikke særlig stor vi havde staffs og få spiller 

Hvorfor skal vi vælge dig?: fordi jeg kan værer på elsker at spille og bedgrund af min alder har jeg får fri fra skole end nogen andrer fyler jeg selv er moden nok til at værer staff kan hjælpe jer med ting kender jers ting lidt og ved man flyver på v og flere ting kan lave rp og kender regler har læst jers regler og ville hjælpe jer og prøve det på en større server og hvis jeg for bedsked på at joine joiner jeg med det samme når jeg har mulighed for det

Hvad kan du byde på serveren, som de andre ikke kan? det ved jeg ikke

På hvilke tidspunkter, har du mulighed for at være på? F.eks. “Onsdag skal jeg til fodbold, så der kan jeg ikke”. jeg går ikke til nogen sport og kan der være endu mere på

Andet vi skal vide om dig? ( ADHD, ordblind eller lign.): jeg har ingen ting med mig

en tiljøjelse hvor meget kan du være på? når der er skole så kan jeg nok være på hele dagen efter skole og weekendt kan jeg være på hele dagen hvis der er brug for det

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this