Sign in to follow this  
andreasthomsen2005

Staff thomsenjj39

3 posts in this topic

In-game navn: Thomsenjj39
SteamID32: STEAM_0:1:155970307
Dit rigtige navn: Andreas

Din alder: 13+

Hvem er du (Navn, Alder, Klasse, Hvordan er du som Person) mit navn er Andreas og jeg går ikke i skolle fårde jeg har autisme men går i skole der hjæme har har ikke hvert i en almenlig skolle i 2år nu og min alder er 13+

Har du kendskab til ULX?: ja da jeg har hvet tidliger staff på jers server sår jeg kan godt jers stof 

Har du tidligere erfaring som adminstrator på en DarkRP server? Hvis ja, uddyb gerne detaljer (Rank, hvor mange timer, hvor stor var serveren?) har hver tidliger admin på zypress og var rat god og da jeg var der i 2 månder fik jeg en ledlig plads som admin+ men kostede penge sår jeg sage nej og til sidt blev jeg demotdet forde jeg ikke var online særlig magt men det kommer jeg til

Hvorfor skal vi vælge dig?: forde jeg hat en stor arfaring og på fivem server og minecraft på superawesome og jan anstye mer jeg tør at sige min mening og der er der ikke manger der tør

Hvad kan du byde på serveren, som de andre ikke kan? det ved man aldrig men det finder jeg ud af!

På hvilke tidspunkter, har du mulighed for at være på? F.eks. “Onsdag skal jeg til fodbold, så der kan jeg ikke”.

Jeg har nogle Ca tider:

Mandag-14:30-00:00

Tirsdag-14:30-00:00

Onsdag-14:30-00:00

Torsdag-14:30-00:00

Fredag-14-03:00

Lørdag og søndag, kommer an på når jeg står op men omkring 11-02:00

Andet vi skal vide om dig? ( ADHD, ordblind eller lign.): har autisme og det er svært for mig at føstå ting men jeg læer det med tiden 

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this