Sign in to follow this  
OSSI

Unban Request - OSSI

6 posts in this topic

Dit SteamID: STEAM_0:0:481136248

Hvorfor er du blevet banned? Hvad mener du at du gjorde galt? Hej Zypress / Staffs, Jeg søger om at blive unbannet, fordi at jeg virkelig har lært af mine fejl 😞, Jeg ved godt at det var dumt at begynde at disse dig PhanZii, Sload, Valle Troldmand og jer andre, jeg spillede virkelig smart som i plejer at sige, og det var også dumt at begynde at "Trolle", og savner VIRKELIG VIRKELIG meget Zypress!, Det er den bedste server synes jeg, jeg har virkelig givet meget for serveren og vil virkelig gerne ind igen!😞 Jeg ved godt at da jeg sagde op som staff var dumt, for jeg savner at være det!, For der indgik noget meget privat indunder, så jeg var sådan lidt ligeglad med mit liv der, og du PhanZii, du siger også at du hørte at jeg sagde "Hvad gør VI så når vi har MassRDMét?" Men det var ik det jeg sagde! Jeg sagde "Hvad gørså når i har Mass rdmét, og hvilken server de så vil spille på". Jeg har virkelig dummet mig her ved at begynde at skrive alt muligt indgame, og at mit private liv også har gjordt det meget sværdt for mig!😞.

Hvorfor skal vi lukke dig ind igen?. Fordi at jeg VIRKELIG savner Zypress, og det som jeg har gjordt forstår jeg ik HELT, men som jeg har skrevet heroppe er det som jeg er kommet i tanke om hvad jeg har gjordt for at få ban, altså tør ik at lave en ny acc for at købe g´mod derpå og så at i banner mig igen, for jeg savner virkelig virkelig meget Zypress! Og snakker også meget med Jaxz omkring det og han synes at jeg dummede mig ved at gøre alt det der, og at jeg kan prøve at lave en unban request, fordi at jeg savner at spiller herinde!.

Det var virkelig dumt at lade Zypress i stikken ,når jeg var den mest aktive på serveren og det bare var mit Yndlings spil (Ved godt at Zypress ik er et spil, men hvis det var) !, og har snakket med nogle folk, og de siger også at de savner mig derinde, og jeg savner virkelig også dem derinde!😞😟😓.

UNDSKYLD PhanZii og jer andre for det jeg har gjordt!😞

M.V.H - Oscar Hansen---- OSSI

Edited by OSSI

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this