Sign in to follow this  
OSSI

OSSI´s Admin ansøgning (Igen)

9 posts in this topic

In-game navn: OSSI Glock

Rigtige navn: Oscar Hansen

Alder: 13 år gammel

Steam-id: STEAM_0:1:44410551

Hej, Jeg hedder Oscar Hansen, og er 13 år gammel, i min fritid går jeg til boksning hver tirsdag og torsdag, ellers spiller jeg inde på Zypress :). Jeg går i 7. Klasse i Nordjylland Ved en by der hedder Kaas. Jeg synes selv at jeg er rigtig sød, men har også et temperament, hvis fx er nogle folk der bare fkn irriterer mig med micspam eller propblock, men prøver at holde det tilbage så meget jeg kan :).

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________Hvor mange timer har du på zypress? Og gmod? På serveren har jeg 627 timer, og på G-mod har jeg 822 timer.

Har du erfaring med staff? Ja, jeg har tidligere været Staff på Zypress, Og en anden dansk rp-server for lang tid siden. Der var ca. 10-30 spillere inde hver dag af og var senioradmin, af hvad jeg kan huske.

Hvorfor skal vi vælge dig? Fordi at jeg synes at nogen gange hvor jeg er inde på serveren, er der staff´s som står afk, eller bare ik er inde, og ville selv mene at jeg er meget meget aktiv selv. Og så savner jeg også at være staff på zypress, fordi at jeg savner at tage de dejlige cases, og øver sig på at tage gode, men svære beslutninger, og så fordi at alle mine venner også er admin.

Hvad kan du byde på serveren, som de andre ik kan?  Jeg kan hjælpe mere, det er meget meget sjælendt  at jeg står afk, og når jeg er inde er alle staffs bare afk (næsten hele tiden). Og så ville det bare geneneralt være dejligt at lave noget mere når man keder sig som normal spiller :D.

På hvilke tidspunkter, har du mulighed for at være på?  Jeg har mulighed for at være på alle dage undtagen Tirsdag og Torsdag fra klokken 15:00 til klokken 18:00, og ellers ALLE aftener. I hverdage (Undtagen tirsdag og torsdag)fra klokken 15:00 til klokken 22:00 ca. Og så i weekenderne fra klokken 10/11:00 til klokken ca 2:00 om natten.

Håber den bliver godtaget ,men ellers okay hvis ik 🙂

M.V.H Oscar Hansen ( OSSI Glock )

• Like 1

+ REP den bedste til RP 🙂 eller en af dem ihværtigfald det er jo mig der er bedst kappa

• Haha 1

Ossi du har fået permban og marcus var sød at unban dig så ik kom og tro du bare lige såadn kan smide en ansøgning 

AFVIST

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this