Baekby

Staff Ansøgning - Baekby

4 posts in this topic

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Info omkring mig:

• IGN: Baekby
  • SteamID32: STEAM_0:0:58481358
  • Navn: Oliver Bækby
  • Alder: 15

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Lille tekst omkring mig og hvem jeg nu er.

Hej, jeg hedder som sagt Oliver, jeg er 15 år og bor i Skive (Jylland). Jeg spiller en del computer, men har dog brugt det meste af mit liv på bl.a. Talent Håndbold, og Fodbold. Jeg sidder lige pt med smadret knæ i begge ben, der gør at jeg ikke kan spille sådanne sportsgrene mere. Derfor er jeg begyndt at bruge HELE min fritid på enden Arbejde, Fitness, eller som i måske allerede ved, foran en computerskærm. Jeg har været admin på Zypress før, og nu hvor jeg er færdig med bl.a. terminsprøver, projekt uger, og andre personlige ting, er jeg klar på jobbet igen! Jeg er MEGET fokuseret, holder mig til reglerne, og er sikkert en hjælpene hånd inde på serveren.

Kendskab til ULX:

Som sagt har jeg været admin inde på serveren før, og andre, som ICE DarkRP, og har derfor en god grundviden omkring ULX, og ved hvordan det skal gøres. Jeg skal dog lige tage en lille lektion i det, da jeg sikkert har glemt det efter omkring 3-4 måneder. Men det skal jeg nok få gang i.

Tidligere erfaring:

Som sagt tidligere i ansøgningen, har jeg været admin på ikke mindst Zypress, men også ICE DarkRP (som var rimelig stor, 30 spillere i gennemsnit, og jeg spillede derinde omkring 2 timer om dagen, med ranket [Moderator PLUS].

Hvorfor skal i så vælge mig:

Jeg vil sige at det vil være en rigtig god ide at vælge mig, da jeg har god viden, massere af erfaring, og har været admin inde på serveren før. Ikke kun pågrund af det, men også fordi i måske ved det, men at jeg holder mig virkelig firkantet til reglerne (ved ikke om det er godt eller dårligt tho).

Hvad kan jeg byde på serveren:

Det jeg kan byde på, som nogle andre ikke kan, er at jeg kan udtrykke mine holdninger omkring visse ting, som bl.a. regler som ikke giver mening, og er svære at forstå, og at jeg kan hjælpe mange af de andre nye admins på vej, hvis de altså har brug for det.

Hvilke tidspunkter kan jeg være til rådighed`?

Jeg er til rådighed hele ugen, undtagen hvis der er specielle grunde, som bl.a. fødselsdage osv...

Der er ikke rigtig andet i skal vide om mig, end at jeg håber i har taget jer tiden til at læse denne ansøgning, og at jeg håber i kan komme med jeres mening, både gode eller dårlige. Så det bliver nemmere for mig at vide hvad jeg skal gøre ved det.

Much love <3

- Baekby

2 minutes ago, Anders Glock said:

- Rep

Bøjer regler så meget som muligt.

Konfliktopsøgende.

Splidskabende.

Inaktiv.

Tak for response, dog er jeg lidt utilfreds med den første grund 🙂

Du lever ikke desværre op til vores krav om, at man skal have mindst 125 timer på serveren.

Jeg er også enig med anders, da jeg ikke mener du har helt styr på common sense.

Afvist

Guest
This topic is now closed to further replies.