Baekby

Staffklage på Marcus Glock

3 posts in this topic

Dit in-game navn: Baekby

Dit SteamID:STEAM_0:0:58481358

Staff in-game navn: Marcus Glock

Staff SteamID:  STEAM_0:1:56351766

Hvordan mener du at den pågældende staff har benyttet sin magt fejlagtigt? Forklar situationen: Han ved udemærket godt at jeg har over 125 timer, da portalen er blevet restartet, og at jeg har mistet alle mine timer, han afviser mig også fordi han har et had mod mig. Han skal ikke tage personlige grunde med ind.

Eventuelle beviser:image.png.912a7e692e3916ec4c03c59c83df3510.png

At du endnu ikke har 125 timer siden restart, må jo betyde, at du ikke ikke er aktiv? Hvis du så siger, at du har haft flere timer ENGANG, hvilket meget vel er rigtigt, er det jo ikke det man går ud fra, når man ansætter nyt staffmedlem? Det er ikke hvor aktiv du HAR været , men hvor aktiv du er NU, der tæller! Spil noget mere og lav en ny ansøgning, når du igen viser, at du er en aktiv konsekvent del af Zypress.

En anden side af sagen, er dog at jeg simpelthen ikke synes, at du lige nu er egnet til at være admin. Det kan godt være, at du går meget op i regler, men her på Zypress går vi meget op i personlighed og det indre sammenhold i vores staffteam, og hvis jeg ikke synes, at du er egnet til at være en del af det, er det helt fair, hvis du finder det urimeligt, men det er min opfattelse og sådan er det.

Hav en fortsat god dag!

Guest

Beakby du burde vide bedre