komo02

Ansøgning - Komo02

15 posts in this topic

In-game navn: Kristian B.
SteamID32: STEAM_1:0:53041524
Dit rigtige navn: Kristian

Din alder: Jeg er 19 år lige nu og har fødselsdag d. 03/02

Hvem er du (Navn, Alder, Klasse, Hvordan er du som Person)
Jeg er en ung mand på de 19 år der lige nu er igang med at tage mine ungdomsuddanelse som It-Supporter og jeg vil personligt selv mene jeg er en åben og venlig person
og så er jeg ansvarsbesvidst så hvis jeg laver en fejl tager jeg 100p skylden for den fejl jeg har begået

Har du kendskab til ULX?:
ULX har jeg brugt en del igennem min tid på GMOD som tidligere admin på Zypress brugte jeg dem jo hver gang jeg tog admin sager osv.

!goto, !bring, !jail, !jailtp, !strip, !freeze, !gag, ( !fireoff ), !return, !returnweps, !gotocar, !hp osv.

Har du tidligere erfaring som adminstrator på en DarkRP server? Hvis ja, uddyb gerne detaljer (Rank, hvor mange timer, hvor stor var serveren?)
Jo jeg vil selv sige at min erfaring som admin på en darkrp server er stor jeg var jo som sagt tidliger administrator på Zypress netværket hvor vi alle havde en meget godt fælleskab og hvor der altid var mulighed for at få hjælp hvis men manglede det :D jeg mener der var omkring 30-40 inde dagligt i den periode jeg var admin på ( valgte at få Phanzii til at fjerne mit admin da jeg ikke var aktiv i en periode )

Hvorfor skal vi vælge dig?:
Nu kan jeg jo ikke komme her og sige i skal vælge mig fordi jeg er god blah blah blah
men jeg føler nu at jeg har meget tidligere erfaring som admin på servere såsom Zypress og ved hvordan men håndtere små børn i admincases og hvordan man holder sit hovde afkølet mens alle sidder og råber af hinanden 

Hvad kan du byde på serveren, som de andre ikke kan?
Jeg kan byde en ung mand der kommer til at arbejde hårdt når jeg er inde

På hvilke tidspunkter, har du mulighed for at være på? F.eks. “Onsdag skal jeg til fodbold, så der kan jeg ikke”.
Her kommer så lidt problemet når jeg nu er igang med min uddanelse betyder det at jeg ikke har så meget tid som jeg plejer at have foran min computer derhjemme men jeg vil skyder på omrking

-Hverdage (2-3 timer) pr dag
-Weekenden ( 5-8 timer ) pr dag

Andet vi skal vide om dig? ( ADHD, ordblind eller lign.):
Jeg har en meget mild form for ordblind i mig men det er ikke noget der stopper mig for at lave det jeg elsker ( som er at hjælpe på den bedst muglige måde )

Posted (edited)

Hvad med at komme med en grund til hvorfor du ikke bryder dig om mig så jeg kan rette op på det til en anden gang @Im a north korean2

Edited by komo02

@andreasthomsen2005

Ja jeg er ikke så aktiv på serveren her for tiden da jeg jo stadig har min udddanelse som tager det meste af min tid.

Ellet har jeg også haft hjulpet et par personer på discorden da der kan jeg nemlig skrive med folk mens jeg er på uddannelsesstedet.

Jeg ville da self ønske jeg kunne være mere aktiv på selve serveren da jeg ved i har et minimums krav til at kunne blive ansat.

Men der er jeg nød til at håbe det kunne blive lavet en sæt aftale da jeg mener min undskyldning for ikke at være aktiv er fornuftig.

Og den tid jeg så er online vil jeg komme til at bruge på admin arbejde hele tiden og self. Skabe flere gode venskaber

@komo02Så du synes vi skal vælge en inaktiv admin istedet for en der er aktiv? Det er ikke en fornuftig forklaring, da mange er mere aktiv end dig, og dette er også en stor del af grunden til jeg synes du ikke skal være admin...

Jeg står skam heller ikke og siger ( i skal vælge mig ) jeg informerede bare om at jeg har en undskyldning til jeg ikke vil være så meget aktiv på selve serveren når min uddanelse er det mest vigtige for mig her for tiden 

Så skrev jeg også jeg vil have mest tid til at hjælpe på Discord serveren da det ikke er så svært lige at svare på folks spørgsmål 

Men sagen er at vi ikke har brug for folk på discorden? Du har en undskyldning? Jamen hvis du ikke er på serveren så meget som nogle andre, tror jeg vi ville vælge en anden, no offence.

Din adminansøgning er blevet AFVIST.

Fin ansøgning, men grundet din inaktivitet, kan vi ikke acceptere din ansøgning. Spil noget mere, og lav en ny en, når du har vist, at du er en aktiv del af Zypress community igen:)

Hvis du har spørgsmål angående dette - skriv gerne på discord.

Guest
This topic is now closed to further replies.