Sign in to follow this  
rapunzel

ansøgning rapunzel/thekrit

8 posts in this topic

hej mit rigtige navn er kristian jeg er men dreng på 13 år jeg har været admin før på jeres server men der kom ejer skift så jeg mistede det jeg går i foleskole og har ca 148 timer på jeres server jeg kender mappet jeg kender ejeren jeg kender spillerne jeg kender ulx og sys selv jeg kvalficere mig ret godt som admin jeg føler at jeg er retfærdig og holder ik' med nogle i case jeg er aktiv hverdag lige når jeg kommer hjem undtagen de dage hvor jeg arbejder der kommer jeg på senere jeg elsker at spille på jeres server og kommer til at tage så mange cases som muligt jeg vil gerne gøre det sjovt for alle at spille på zypress jeg vil ik admin abuse som man møder mange andre admins der gør jeg kender alle reglerne og kenderne og bruger logsne rigtig godt jeg var admin i et års tid herinde og spillede alt det jeg kunne jeg går ik til noget i min fritid så jeg har oceaner af tid til at spille på jeres server og sys den er rigtig god og så elsker jeg generalt bare at hjælpe folk jeg ved hvordan alt i din toolgun virker og jeg ved hvad man ik må og må jeg kender til alle commands såsom (goto,  bring,  gag, slay, gotocar mute, freeze, unfreeze,ungag,ignite men den kan man ik bruge, unmute jail, unjail, tp, return, jeg sys jeg er kvalificeret til at være admin jeg har tiden til det jeg kender det hele men det er jo op til jer med venlig hilsen kristian

hej mit rigtige navn er kristian

jeg er 13 år gammel

jeg går ik til noget sport det vil sige jeg har oceaner af tid til at spille på jeres server 

jeg har ca. spillet 148 timer på zypress

jeg kender til alle admin commands

lidt om mig: jeg er en dreng på 13 år fra midtjylland jeg går ik til noget så jeg har masser af tid til at spille på jeres server. Jeg kender spillerne på jeres server og jeg er ca. aktiv hverdag  jeg går i folkeskole 7 klasse 

jeg er retfærdig og har været admin på jeres server før så jeg kvalificere mig godt som admin jeg ved hvad man må og ik må 

mig som person: jeg er venlig imødekommende og sød men stadig hård jeg er retfærdig jeg har ingen personlig sygdomme såsom adhd ordblindhed eller talblind 

hvorfor: I skal vælge mig som staff fordi: Jeg kender til ULX. Jeg er aktiv når jeg kan. Hjælper hvem somhelst. Taler ordenligt. Tager stilling til situationer.

eg har tidligere erfaring som admin på zypress netværket og der var ca 30-40 inde dagligt 

jeg er meget ansvarsbevidst og hvis jeg laver en fejl tar jeg den på mig 100 %

jeg er god til at holde hovedet koldt når  alle råber af hinanden oppe i en case

mine online tider 

mandag: 14:40 - kl 21:00

tirsdag: 14:20 - 18:00

onsdag: 15:20 - 21:00

torsdag: 17:00 - 21:00

fredag: 14:20 - 2:30(natten)

lørdag: ? - 2:30 (om natten)

søndag ? -  21:30

? = når jeg står op og har ædt

jeg vil prøve at udfylde de tider så meget som muligt

det gælder selvfølgeligt ikke hvis jeg er syg eller personlige grunde 

men ellers er jeg på hverdag

jeg kan byde på: en hårdt arbejdene und dreng der vil gøre det sjovt og godt for alle på zypress 

hvorfor i skal vælge mig: fordi jeg har god kendskab til det jeg brugte det rigtig meget hverdag i det år jeg var admin jeg kender alle admin commands 

admin erfarring: jeg har været admin i rigtig mange minecraft servere dengang jeg var mindre 

jeg har været admins på mange unturned servere såsom massacre 1-4 

jeg har ca spillet på jeres server i 148 timer i alt 

hvorfor i skal vælge mig: altså i skal vælge mig fordi jeg har intiativ god admin erfaring og så kender jeg jeres community og jeres ulx 

med venlig hilsen kristian

• Like 1

+REP

- Kunne sagtens se dig tag folks cases.

- Virker flink.

- Moden.

Held og Lykke med Ansøgningen!

-FisseRonni

On 3/17/2019 at 2:16 AM, Al Shabab said:

+REP

- Kunne sagtens se dig tag folks cases.

- Virker flink.