Sign in to follow this  
Juliussolsen

Jacob gronar unban

5 posts in this topic

Hej... 

jeg har grædt mig i søvne, da jeg blev bannet fra den mest legendariske server nogensinde. Jeg savner Phanzii's smil og hans store boller. Jeg savner alle de nye admins, som jeg ikke kender. Jeg har et tilbud: Hvis jeg bliver unbannet, er der gratis barbie dukker til alle på serveren. Jeg vil kontakte mit lokale sorte market og købe dukker derfra. Hvor kommer dukkerne fra, spørger du nok? Det er Simon min sorte ven, der stjæler dukker fra små piger. Så græder de sig også i søvn og på den måde, føler jeg mig ikke alene. 

Jeg beklager dybt og inderligt, for mine handlinger. Jeg beklager også over, de traumatiske hændelser i har været ude for, da jeg har været inde på serven. Jeg har flere gange stilt mig på kanten af en motorvej og håbede det var en drøm, men uheldigvis fandt jeg ud af, på den hårde måde, at det ikke var en drøm. Nu ligger jeg på herlev hospital med gips på hele kroppen. Det er min asistent der skriver ordene for mig og for at overbevise jer om at jeg skal unbannes. 

Jeg føler jeg burde blive unbannet, da jeg savner serveren og jeg vil se ændringerne og udviklingen af serveren. Det er fint hvis det tager jer noget tid at tilbagemelde, da min ødelagte krop skal overkomme sine belastelser

Grund til ban: Ikke sikker, men jeg blev bannet på grund af dette: 

Steamid: STEAM_0:1:213343595

Der er stor grund til at du er blevet bannet, og kan ikke rigtig forstå hvad du vil have ud af dette, du sad på serveren og trolled, og generalt ødelagde spiloplevelsen for alle andre, Du bryder flere regler, MERE end en gang! Det er fuldstændig uacceptabelt..

Du viser at du ikke engang ved hvad du har gjort galdt ved kommentaren: "Grund til ban: Ikke sikker, men jeg blev bannet på grund af dette"

Jeg tror ikke du er en person der skal spille på Zypress, og hvis du på nogen måde skal ind på serveren igen, burde du nok følge den lille skabelon der er, og ikke tage en helt masse ligegyldige ting ind i din Unban Request...

-Baekby

Jeg skrev at jeg ikke ved hvorfor jeg blev banned, måske fordi jeg ikke ved hvorfor jeg blev banned. Da jeg blev banned, sendte Phanzii bare linket til min video. På den måde, skulle jeg selv tolke mit Ban. Jeg kørte i en brændende bil, som jeg blev straffet for af coolboy. Jeg kørte ikke i nogen af brændbilerne, ellers ville man kunne se liv, på bilen, i venstre side. Jeg kørte lidt som en spongo, men resultere det i permanent ban? Jeg blev ikke banned, fordi jeg trollede. Så vidt jeg husker, har jeg aldrig trolled, men det er dine ord. Jeg skød på en politibil, men han jagede mine venner.

I virkeligheden er jeg stadig usikker på hvorfor jeg blev banned. 

Efter at have se videoen, er den eneste grund, som jeg kan se, er at jeg kørte forfærdeligt og lavede cdm.

Jeg mener ikke at der er så stor chance for at du får Unban. Ud fra hvad Baekby skriver og jeg selv ved, skal der meget til hvis du skal have en chance til.

Hvis du stadig er interesseret i at blive un-bannet bedes du kontakte mig over Discord så kan vi lave et møde med nogle flere Admins så vi er lidt flere til at tage en beslutning.

-Staff Teamet.

Hejsa 
I dag er din heldige dag, jeg kan se det er lang tid siden og jeg kan godt huske episoden.

Sagen er den jeg vil unbanne dig på en betingelse, det er det ALDRIG skal ske igen og ikke noget der ligner ellers er det samme tur som du fik her.

ACCEPTERET 

Mvh Dan 

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this