THE SANDWITCH GUY

hej??...

6 posts in this topic

Posted (edited)

hej jeg kunne godt tinge mig at blive unbandet fordi at det som jeg er blevet bandet for er ikke snadt

det stå jeg selfsupplyet og det gjort jeg ikke også stod der ogsåat jeg skyd i safezone og jeg skød ikke i safezone jeg var gået væk fra safezone 

jeg selsupplyet ikke fordi at jeg var gundieler og skulle have et våben til at beskytte mig selv sadge min livsvagt

Edited by THE SANDWITCH GUY

Husk at bruge skabelonen:

Dit SteamID:

Hvorfor er du blevet banned? Hvad mener du at du gjorde galt?

Hvorfor skal vi lukke dig ind igen?

•  

Posted (edited)

76561198084783018

skyde i spanw  slefsupplyet 

jeg mener ikke at jeg har gjort noget fordi at jeg var ny og veste ikke at jeg ikke måtte det som gundealer og skyde i spawn syntes jeg ikke at det var men det skal jeg ikke kunne sige

jeg mener at jeg skulle blive lukket ind fordi at jeg ikke viste bedere or fordi at jeg blev bannded for et år

Edited by THE SANDWITCH GUY

Det du gjorde var at du gav dig selv store våben, og skød folk inde i safezone, jeg har det hele på rec. Du burde ikke lyve, du mass RDM'ede også som våbenhandler, uacceptabelt...

-Baekby

• Like 1

Efter hvad jeg selv har læst og hørt angående det her, mener jeg ikke at du skal havde nedsat dit Ban. Grundet du skriver at du ikke havde gjort noget fordi du var ny, AKA du siger at nye spillere ikke behøver at følge reglerne...

Unban Request -Afvist

Guest
This topic is now closed to further replies.