Sign in to follow this  
Redluc

Unban?/Kunne vi ikke ha' fået 2-4 uger istedet?

14 posts in this topic

Posted (edited)

Dit SteamID: https://steamcommunity.com/id/13243344443665544455678887/ - 13243344443665544455678887

Hvorfor er du blevet banned? Hvad mener du at du gjorde galt?: Jamen jeg tog måske en bil med min ven og smadrede den op og ned i jorden uden rigtigt at vide at man kunne blive banned.. Jeg ville sgu glædeligt tage imod 2-6 uger ban ellrer noget ligneden

Hvorfor skal vi lukke dig ind igen?: Fordi serveren er faktisk god og bedre end de andre lorte srevere og så vil jeg også gerne undskylde men der står ik noget i regler om man ikke må smadre jorden med en bil.. Også pga. min ven brugte penge+ UDen warning fik vi ban

•  
Edited by Redluc

Posted (edited)

Måske perm Btw. vidste ik det kunne crash en server har ik spillet meget gmod

Edited by Redluc

m8 Jeg kommer nok ikke på om et par år pga. jeg nok ikke kan huske serveren om et par år.. Også hvorfor fik jeg ikk nogen warning? Og Vidste sgu ik det rystede hele server

Din unban request er også kun på 1-2 sætninger, per spørgsmål. De ville nok være et bonus hvis du viste at du brugte tid på requesten.

Du gjorde noget galt, så skal du også tage straffen, længere er den ikke.

Og nu skal du også respektere spillerne på serveren, han sagde bare at du skulle måske skrive lidt mere til din unban request...

Sorry kunne ikke rigtigt finde ud af det.. STEAM_1:1:179284960 Det burde være mit SteamID 

som det FØRSTE når du joiner en ny server burde du læse reglerne så sådan noget her ikke sker igen. Og som du kan se hedder det darkRP som i roleplay og sidst jeg tjekkede kunne man ikke bare løfte en bil og smadre den op og ned i jorden i virkeligheden. Du burde unbannes med den betingelse af at du aldrig gør det igen og at hvis der sker det mindste relateret til dette burde du få perm igen. 

giphy (3).gif

Hejsa

Din unban request er blevet ACCEPTERET.

Men som Gek skriver skal det aldrig ske igen.

Mvh Dan

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this