Sign in to follow this  
Emmaxdxd

Ansøgning "Emma xd"

2 posts in this topic

In-game navn: emma xd
SteamIDSTEAM_0:0:167647393 
Dit rigtige navn: Emma

Din alder: 17/28/05/2002

Hvem er du (Navn, Alder, Klasse, Hvordan er du som Person) Jeg er en pige som hedder emma og går i 9 klasse, jeg er 17 år og er sådan

meget sød og venlig hvis jeg selv skulle sige det, jeg har det bare sån at jeg ikke er sådan irriterende over for andre spillere, og hygger mig

altid.

Har du kendskab til ULX?: Ja, kender mange commands her er en lille liste

!claimcase
!closecase
!cb
!goto
!bring
!gotocar
!ban
!unban
!tp
!cloak
!xban
-Osv?

Har du tidligere erfaring som adminstrator på en DarkRP server? Hvis ja, uddyb gerne detaljer (Rank, hvor mange timer, hvor stor var serveren?) Ja, ehmm var junior admin og var på

sådan 4 timer om dagen og den var knap så stor 10 spillere om dagen.

Hvorfor skal vi vælge dig?: Syntes skam i skal vælge mig fordi jeg kan gøre en lidt støre forskel end hvad alle andre kan.

tager mig seriøst i cases ikke troll som "Roasted Toast" elsker rp og vil gøre så folk kan spille rigtigt rp

istedet for alle andre ødelægger det for andre osv.

Hvad kan du byde på serveren, som de andre ikke kan? Altså jeg kan jo mange forskællige commands som jeg kommer til at bruge, kan også mange binds

og på den server jeg var staff på fik jeg af hvide jeg var en god staff, og vil blive ranket op men så fuckede deres host og serveren blev lukket.

På hvilke tidspunkter, har du mulighed for at være på? F.eks. “Onsdag skal jeg til fodbold, så der kan jeg ikke

.Mandag?: - 16:30 : 00:00 
--------------------------
Tirsdag?: - 16:30 : 00:00 
Onsdag?: - 16:30 : 00:00 
Torsdag?: - 16:30 : 00:00 
Fredag?: - 16:30 : 06:00 
Lørdag?: - 09:00 : 02:30
Søndag?: - 09:00 : 00:00

Andet vi skal vide om dig? ( ADHD, ordblind eller lign.): Nej har ingen ting ADHD eller orblindhed, jeg kan sagtens se osv.

•  
  • Like 2

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this