Sign in to follow this  
oliverwh

Børge Jensen - Admin Ansøgning

3 posts in this topic

Admin Ansøgning - Børge Jensen

In-game navn: Børge Jensen

SteamID: STEAM_0:0:62581315 

Dit rigtige navn: Oliver

Din alder: 14

Har du kendskab til ULX?: Ja det har jeg

Har du tidligere erfaring som adminstrator på en DarkRP server? Hvis ja, uddyb gerne detaljer (Rank, hvor mange timer, hvor stor var serveren?) Ja det har jeg, jeg var admin inde på en server der hed MermaidRP den var ret stor det spillede sådan 30 - 40 om dagen havde 336 timer der inde ca. og jeg var en ret god admin som ikke abusede.

Hvorfor skal vi vælge dig?: Fordi at jeg altid høre folks side af historier, jeg vil altid holde reglerne og ikke abuse mit admin. Jeg har erfaring som admin og bekendskab til ULX. 

Hvad kan du byde på serveren, som de andre ikke kan? Jeg kan spille der inde alle dage, jeg vil være ret aktiv selvom jeg går til badminton og har et arbejde jeg skal passe.

Hvad vil du syntes der er sværst som admin? Nok at når folk ikke gider lytte til hvad jeg vil sige og taler i munden på hinanden det kan blive hen ad vejen irreterne at arbejde med. Og når man er den eneste admin der tager cases og det kommer mange, så kan man godt blive lidt stresset.

Tak fordi i har taget jer tid om at læse min ansøgning håber den var lang, god og overskuelig

Spil noget mere og vis, at du kan finde ud af at spille noget seriøs RP og følge reglerne, så ser vi på det igen:)

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this