Sign in to follow this  
DAIZ

Admin ansøning

2 posts in this topic

in-game navn: DAIZ

SteamID32: STEAM_0:0:212824175 SteamID3 [U:1:425648350] SteamID64 76561198385914078

Dit rigtige navn: Emil Din alder: Jeg er 13år 

Har du kendskab til ULX?: Ja.  Det har jeg fordi jeg har set en masse videor om det og admins har lært mig det.

Har du tidligere erfaring som adminstrator på en DarkRP server? ja. Det har jeg p.g.a Der var en sever der blev lukket ned og der var jeg admin på. Og Jens Jensen læs mere om det ved den neden under. Hvis ja, uddyb gerne detaljer (Rank, hvor mange timer, hvor stor var serveren?) 60 personer og 355 timer

Hvorfor skal vi vælge dig?: Jeg har god arfaring med at være admin, jeg har også en ven som er admin/junio-admin han hedder Jens Jensen. Mibb har givet ham lov til at have praktikanter og det er sp mig. Jeg har godt kendskab til reglerne. Jeg er en meget stille og rolig person (nogen gange). Jeg kan godt lide at spille fodboldt. Jeg bruger min fritid ved computeren og kan derfor også være meget på. Jeg kan spille her inde cirka 4-5 timer om dagen og rasten af dagen :). Jeg kan godt finde på at lave sjov med personer men jeg vil altid fortælle ham det bagefter altså LIGE bagefter!. Hvad kan du byde på serveren, som de andre ikke kan? Jeg kan hjælpe med at mugeligt men jeg skal På hvilke tidspunkter, har du mulighed for at være på? F.eks. Vær onsdag skal jeg til fodboldt og derfor har jeg ikke muglighed den dag :). Jeg kan cirka være på disse dage (Mandag 14:00- 21:00) (Tirsdag 14:00-20:00) (Onsdag 14:00-21:00) (Torsdag 14:00-21:00) (Fredag 14:00 21:00) (Lørdag 12:00-23:00) (Søndag Samme tid som om mandagen) Andet vi skal vide om dig? ( ADHD, ordblind eller lign.): Nej det har jeg ikke.

Vi har valgt at afslå din ansøgning pga. Vi mener ikke du har nok kompetencer til at kunne være en del af staff teamet på Zypress.

AFVIST

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this