oliverwh

Børge Jensen - Staff Ansøgning

5 posts in this topic

In-game navn: Børge Jensen
SteamID: STEAM_0:0:62581315 
Dit rigtige navn: Oliver

Din alder: 14

Hvem er du (Navn, Alder, Klasse, Hvordan er du som Person) Jeg hedder Oliver er 14 år gammel jeg går i 8 klasse på en lille skole ved navn Hadsten Skole. Som person kan jeg godt være aggressiv men sjov på mange punkter, jeg siger mange baneord men hvis jeg ryger i case kan jeg godt styre mig.

Har du kendskab til ULX?: Ja jeg har bekendt skab med ULX. Feks. som !noclip, !menu og !cloak osv.

Har du tidligere erfaring som adminstrator på en DarkRP server? Hvis ja, uddyb gerne detaljer (Rank, hvor mange timer, hvor stor var serveren?) Ja det har jeg, jeg var senior admin inde på en server ved navn MermaidRP jeg havde ca. 200 timer på den deromkring den var ret populær den havde ca. 25 - 40 spillere inde om dagen og folk respekterede mig meget som admin der inde og ikke kun fordi jeg var høj rangerende staff.

Hvorfor skal vi vælge dig?: I skal vælge mig fordi at jeg kan holde hovedet koldt når jeg kommer ude i stressede situationer og jeg kan godt tage ting seriøs og spille seriøs rp (Anders Glock) i skal bestemt også vælge mig fordi jeg har haft meget erfaring som staff feks. ved jeg at hvad der er en færd straf sådan at de spiller gerne vil kommer ind og spille igen i stedet for de tænker det er en lorte server. Og jeg kan være meget aktiv og jeg har også selv været staff inde på serveren men jeg blev demotede for inaktivetet.

Hvad kan du byde på serveren, som de andre ikke kan? Erfaring, effektivitet og være meget aktiv

På hvilke tidspunkter, har du mulighed for at være på? F.eks. “Onsdag skal jeg til fodbold, så der kan jeg ikke”. Jeg kan alle dage bare ikke på alle tidspunkter jeg får fri kl. 15.00 fra skole alle hverdage, men på nogle tidspunkter skal jeg på arbejde og nogle tidspunkter skal jeg til sport. kl. 15.00 - 20.00 er jeg på arbejde både tirsdag og torsdag. Mandag skal jeg til sport kl. 17.45 - 18.45. Og Onsdag skal jeg til sport fra kl. 19.45 - 20.45

Andet vi skal vide om dig? ( ADHD, ordblind eller lign.): Jeg kan godt være aggressiv hvis folk virkelig pisser mig af men er for det meste afslapede.

Jeg håber i kunne lide min ansøgning og at den var overskuelig.

18 hours ago, oliverwh said:

Børge Jensen

+REP har ikke snakket så meget ham. Med men de gang vi har talt sammen har han været meget flink og god til RP. 

• Thanks 1

1 hour ago, MystiricS_DK said:

+REP har ikke snakket så meget ham. Med men de gang vi har talt sammen har han været meget flink og god til RP. 

Tak jeg syntes og du er meget flink 😄

+REB du lyder som en der har styr på det nu n[r du siger du har spillet og v;ret admin i så lang tid. jeg har snakket og spillet med dig og synes du har styr på dit RP

• Thanks 1

Just now, nikolajsonne07 said:

+REB du lyder som en der har styr på det nu n[r du siger du har spillet og v;ret admin i så lang tid. jeg har snakket og spillet med dig og synes du har styr på dit RP

Tak tak jeg kan se du har dit tastatur slået til på engelsk men kunne godt forstå hvad du skrev jeg syntes også du er god til rp og rigtig flink fyr du 🙂