Sign in to follow this  
OSSI

Min Staff Ansøgning (IK LÆS DEN ANDEN JEG HAR LAVET!)

7 posts in this topic

Hej, jeg hedder Oscar Hansen og er 13 år gammel (Bliver 14 her den 18 april), Jeg går i 7.Klasse på en skole der hedder Kaas skole (jetsmark central skole AFD. Kaas),
I min fritid spiller jeg enormt meget, men jeg går også til boksning, 2 gange om ugen, Tirsdag klokken 16:00 til klokken 18:00 og Torsdag klokken 16:00 til klokken 18:00. Jeg kan nogen gange godt være lidt irriteret hvis folk fx. micspammer og bare genneralt fjoler rundt.
Jeg vil rigtig gerne være staff da jeg har god erfaring med det, og fordi at jeg saver at være det inde på serveren! Men også fordi at jeg kan se at når jeg er inde er der meget lang ventetid før staffsne  tager cases og så skal man lige skrive  "/ooc CASES!" før de gider at komme, og nogle gange er de også afk.
Jeg har mulighed for at være online hele tiden udover om tirsdagen og torsdagen fra klokken 16:00 til klokken 18:00. Mandag: 15:00-22:00. Tirsdag: 15:00-16:00-18:00-22:00. Onsdag: 15:00-22:00. Torsdag: 15:00-16:00-18:00-22:00. Fredag: 15:00-2:00 ca. Lørdag: 10:00-2:00. Søndag: 10:00-22:30.

Jeg synes at jeg godt kunne være nyttig inde på serveren da der er nogle stykker der klager over at admins ik tager cases fordi at de er afk eller bare ik gider at tage cases, og jeg keder mig alligevel inde på serveren så jeg vil da tage alle de cases der kommer 😉.
+ så er jeg kun sjældent  afk inde på serveren.

HURTIG INFO(Hvis du ik magter at læse det ovenover....): Oscar Hansen, 13 år gammel, 7. Klasse, har 627 timer på serveren og 822 timer på G-mod, går til boksning 2 gange om ugen, tidligere staff på serveren.

Håber i ville tager godt imod den 😃! --- OSSI Glock.

-rep Jeg har ikke nogle problemer med nogle cases overhovedet altså dsv. jeg mener at staffsne ikke står afk men de er ret aktive selvom de spiller rp.

Okay, din mening, men af hvad jeg NOGLE gange kan se når jeg er inde på serveren, er at der er nogle gange nogle admins der står afk eller bare ik gider at tage cases hvis de fx. Bygger, for så skal man lige pm dem eller skrive i ooc chatten om de tager cases. Og så ja som du siger så er de også ret aktive og spiller rp, men de glemmer nogle gange at tager cases.

2 hours ago, oliverwh said:

-rep Jeg har ikke nogle problemer med nogle cases overhovedet altså dsv. jeg mener at staffsne ikke står afk men de er ret aktive selvom de spiller rp.

Men har du enlig en sådan desideret grund til hvorfor jeg får -rep?

Altså mener ik rigtig jeg har gjordt dig noget eller har skrevet noget forkert, har bare skrevet min mening.

4 hours ago, OSSI said:

Men har du enlig en sådan desideret grund til hvorfor jeg får -rep?

Altså mener ik rigtig jeg har gjordt dig noget eller har skrevet noget forkert, har bare skrevet min mening.

Nej men bare generelt du siger staff er for det meste afk når de ikke er, det er ret dårlig stil syntes jeg når det er sjælendt de står afk

Jeg oplever nogle gange at de står afk, det ik sådan hele tiden men mest om aften

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this