Kjasper/XD

Staff junior Admin

4 posts in this topic

In-game navn:Kjasper
SteamID32: STEAM_0:1:65198732
Dit rigtige navn:William

Din alder:13

Hvem er du (Klasse, Hvordan er du som Person) 7klasse. Jeg vil ikke være self glad. Men der er mange fra min klasse spiller Gmod jeg ka få dem ind vis jeg får admin.

Har du kendskab til ULX?:Jeg ved det er en admin  mod. med forskællige muglighedder.

Har du tidligere erfaring som adminstrator på en DarkRP server? Hvis ja, uddyb gerne detaljer (Rank, hvor mange timer, hvor stor var serveren?) Det var en semi stor server jeg var admin der var ck 8 inde hver dag jeg have 87 timer på servern.

Hvorfor skal vi vælge dig?: Fordi at jeg ser der ikke er så mange staff inde om dagen så jeg vil give en hånd jeg er inde hver dag.

Hvad kan du byde på serveren, som de andre ikke kan? Jeg hved alle ka det her men ikke så mange staff gør men være online alle dage.

På hvilke tidspunkter, har du mulighed for at være på? F.eks. “Onsdag skal jeg til fodbold, så der kan jeg ikke”. Alle dage. (måske ikke jeg skal måske gå til Espord)

Andet vi skal vide om dig? ( ADHD, ordblind eller lign.): Nej ikke ligne.

Timer? 125+ Men den nulstiled.

-REP

1. Din ansøgning er meget kort.

2. Du har ikke nogle særlige gode grunde til at blive staff

3. Du viser ikke intiativ til at blive staff

4. Har set dig få gange på Zypress, men kun få gange.

5. Kan ikke finde ud af reglerne når der ikke er Staff online.

6. Din ULX Kendskab ser virkeligt dårlig ud.

Held & Lykke.

Kjasper, det ser ikke ud til at du har særlig meget potentiale som admin, og at du kan få spillere ind som admin, kan du selvfølgelig også som normal spiller... Derfor er der ingen grund til at tage det med i din ansøgning ❤️

Du ser ud som en fin fyr, dog kan jeg ikke se nogen grund til at vi ansætter dig som admin, sorry to say ❤️

-Baekby