Sign in to follow this  
harambe

min tredje admin ansøgning

4 posts in this topic

ingame navn: harambe

SteamID32: STEAM_0:1:192232081

din alder: 13

hvem er du: jeg er en person som går i 6 klasse i en by der hedder Slangerup der ligger i Nordsjælland. Jeg går meget op i zypress da det er mit yndlings spil/server og er også min første server, lige siden da jeg startede med at spille gmod var min første server zypress da jeg fik den fortalt af en af mine venner, hvordan jeg syntes selv jeg er som person. Af min egen mening vil jeg sige at jeg syntes selv jeg er rimelig flink og prøver ikke at være uvenner over for nogen vil helst prøve at skabe god forhold med alle og holde en god tone.

har du kendskab til ulx: ja lidt da jeg har set mange youtube videor og har nogen venner som er admin der nok vil hjælpe mig med det vis jeg blev admin.

Har du tidligere erfaring som adminstrator på en DarkRP server? Hvis ja, uddyb gerne detaljer (Rank, hvor mange timer, hvor stor var serveren?): nej da den eneste server jeg har spillet på er zypress og har ikke været admin i andre spil

Hvorfor skal vi vælge dig?: da jeg har skrevet 3 admin ansøgninger vil jeg sige at jeg vil det rimelig meget og jeg syntes at der ikke er nok admins og tit er der ingen admins inde hvor der er kaos på hele serveren og der for vil jeg give stopper på det, jeg tror også jeg vil være en rimelig fair admin og vil ikke være særlig blød sødende og give mange advarseler, jeg er også pænt meget aktiv på zypress da det selvfølgelig en mega god server og min yndlings server kan også godt være rimelig sent på om aftener i hverdagen og om weekenderne kan jeg stort set være vågen næsten hele natten hvis det det der skal til

Hvad kan du byde på serveren, som de andre ikke kan?: ja jeg er stor set hele tiden aktiv og jeg vil gøre så meget som muligt for at være fair 

på hvilke tidspunkter kan jeg ikke være på: om mandagen kl 17.30 da jeg skal til fodbold og samme tidspunkter om onsdagen

Andet vi skal vide om dig? ( ADHD, ordblind eller lign.): nej jeg er en stille og rolig dreng men dog kan jeg godt bliv irriteret hvis nogen gør det med vilje at være irri og måske bande lidt

har 196 timer på zypress og 212 på gmod

håber i syntes det var en god ansøgning og vil overveje mig som admin på zypress, kh julius/harambe 

+Rep

Man kan se at du har en stor passion for admin, siden at du har lavet 3 ansøgninger. Det viser at du godt kan lide serveren, siden du bruger så lang tid på ansøgningerne.

Du er venlig og virker som at du ville være en meget god admin. Jeg tror godt du ville være god admin. Held og lykke :)

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this