Sign in to follow this  
Al Shabab

Hvad så gutter, ansøgning.

5 posts in this topic

Steam id: STEAM_0:0:1773377180

-

Ingame navn: SteenMedDetEkstraBen

-

Omkring mig: Jeg er en dreng på 13 år (16/09/05), går i syvende klasse, rimelig moden. Har været staff på serveren før så har kendskab til basically det hele ang. cases.

-

Grunden til opsigelse: Jeg sagde op fordi jeg ikke følgte at der var brug for staffs der der rimelig tit var flere staffs inde end players, cases blev taget på cirka ]2;8] sekunder, ansøgte kun pga der gik rimelig lang tid mellem nogen af mine cases blev taget, efter jeg blev staff blev det taget hurtigt.

-

ULX?: Jeg har kendskab til ULX "Har været staff på serveren før så har kendskab til basically det hele ang. cases." ejet en server med en ven, været staff på andre små staffs.

-

Online: Jeg kan være online når jeg skal eller når det lyster. men ellers er det "spilletimer" jeg vil skrive herunder.

Man: 15:20 - 21:30

Tir: 15:20 - 21:30

Onsdag: 12:00 - 22:00

Tor: 14:40 - 21:30

Fre: 14:40 - 02.00

Lør: ? - 03.00

Søn ? - 21:30

Andet?: Jeg kan rimeligt nemt komme til at snakke grimt til folk, hvis de irriterere mig eller jeg bare generalt ikke kan lide personen.

-

Hvorfor dig?: I skal vælge mig som staff fordi jeg har været staff på serveren ved jeg kan finde ud af ulx og dvs. BTW "Marcus (Glock)" sagde da jeg sagde op at han havde overvejet at for fremme mig, så vil kun kalde det et plus.

-

Har du været staff?:

Garry's mod: Jeg har ejet en server med min ven, været staff på jeres server og andre små servere, fx faxerp.

Minecraft: Jeg har været staff på okay mange servere som de fleste andre har.

CSGO: Jeg har været HoS på en counter strike source/csgo som hed Danske viking i cirka 2 måneder så sagde jeg op.

Unturned: Jeg har været prøve moderator på en unturned server som hed DragonRP, blev dog inaktiv

-SteN

-  og +

Han bliver ret hurtig sur, og når han bliver sur

bliver han lidt racistisk, men ellers rimelig flink og hurtig med cases

-rep

ret rimelig hurtig sur

taler ikke ret pænt til folk

giver racistiske og dumme kommentar til folk hvis de mugger/kidnapper ham

• Like 1

Bare denied den, magter ikke zypress. Jeres admins, siger man bygger nazi tegn når man ikke er færdig med at bygge.

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this