Andreas Andreas

Staff ansøgniner AnDreas

7 posts in this topic

min. 13 år Over 125 timer på serveren. - Tjek dine timer her: https://zypress.dk/portal/index.php Have mikrofon Din ansøgning skal være grundig, da det vil blive taget med i overvejelserne. Vi fortrækker du laver din EGEN ansøgning grundet det viser du selv tager initiativ. SKABELON - [ BEHØVER MAN IKKE AT BRUGE, Lav gerne din egen ] LAV DIN EGEN - SÅ ER DER STØRRE CHANCE FOR AT DU FÅR DIT RANK! In-game navn: AnDreas SteamID32: Dit rigtige navn: Andreas Esbensen Din alder: 13 år gammel Hvem er du (Navn, Alder, Klasse, Hvordan er du som Person) Hej jeg hedder Andreas Esbensen og jeg er 13 år gammel og går i 7. klasse, jeg er rigtig sød og tålmodig og kan godt klare hvis folk snakker grimt til mig. Har du kendskab til ULX?: Ja. Har du tidligere erfaring som adminstrator på en DarkRP server? Hvis ja, uddyb gerne detaljer (Rank, hvor mange timer, hvor stor var serveren?) Ja, jeg har været admin på en engelsk server og headadmin på to danske server (kan dsv ik huske hvad serverne hed). Hvorfor skal vi vælge dig?: Fordi at det har været mega sjovt at være admin på nogle af de andre servere og så fordi at der aldrig er nogen admins online om aftene. Hvad kan du byde på serveren, som de andre ikke kan? Masser af RP og alt muligt andet 🙂 På hvilke tidspunkter, har du mulighed for at være på? F.eks. “Onsdag skal jeg til fodbold, så der kan jeg ikke”. Fra klokken 15:00 til 21:00 til 22:00 om hverdagene og så næsten hele dagen om weekenden. Andet vi skal vide om dig? ( ADHD, ordblind eller lign.): Jeg har ADHD og er ordblind. Håber at i vil tage godt i mod min ansøgning og fortsæt god dag :=). Profil - Zypress Portal Zypress portal https://steamcommunity.com/profiles/76561198086463160/

Zypress portal 

Flink fyr god til rpen kan reglerne 

så fra mig et kæmp +rep 

mvh Jonathan

kun blive en god staff

Posted (edited)

+REP

Rar ingame.

Virker til at kunne reglerne.

og er aktiv.

tenor.gif

Edited by Gek

Ik nok med at han er en af mine BEDSTE venner, så kan han ALLE regler, og i de cases jeg har hørt han har været i, har han vundet ALLE cases (Så langt som jeg ved).

Tror også at han ville være en kanon admin!

Så det bliver ét KÆMPE 

+REP!

Alt alt alt for kort, det eneste der fanger mig er faktisk skabelonen du har brugt. 

AFVIST 

Guest
This topic is now closed to further replies.