Sign in to follow this  
sebastian

ham den flinke staff

5 posts in this topic

mit ingame ham den flinke

Hejsa Mit navn er Sebastian, jeg er 17 år, og har spillet på jeres server i MEGET lang tid. Jeg ved ikke hvorfor at inde på jeres forum at den kun siger 11 timer, men har screenshots fra 2018,  og jeg er  joinet serveren i 2017.

Syntes jeg ville være en god staff, fordi jeg rigtig meget erfaring med dartk rp omkring 300 timer. har også mulighed for at være lidt længere oppe, har set at folk begynder at bryde regler bare fordi der ikke er nogen admins inde.  personligt har jeg haft analyseret nogen cases, så kan også nogen commands.

Lidt om mig:

jeg Går på HF, og jeg ville gerne uddanne mig som politimand. udover det er jeg eliteudøver inden for mellemdistance løb, SÅÅÅ HVIS folk løber fra admin case, så kan jeg fange dem. 🤣 Jeg bestemmer selv min træningstider. Jeg arbejder også som tjener, så er normalt sammen med nye mennesker. Jeg har også kørekort, hvis i ville vide det.

muligheder for at spille: her ville jeg ikke skrive så meget, da det er så forskæligt, det kan være alle tidspunkter på dagen undtaget i skole tiden.

Jeg kan byde med et super godt humør, og det er jo mega vigtigt.😁

steamid 76561198111065874

Posted (edited)

-rep

Som Jonathan siger/skriver, er den for kort

Good luck 😄

Edited by OSSI

Alt for kort ansøgning som de andre skriver.

Plus dit steam id ikke passer nogen steder hen?

AFVIST

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this