Sign in to follow this  
Futte2009

staff ansørning

3 posts in this topic

In-game navn:Futte2009
SteamID32: 
Dit rigtige navn:malte skov

Din alder: 13 kom til at skrive forkert før

Hvem er du (jeg går i 4 klasse på parkvejen skole i odder, Hvordan er du som Person) jeg vil sige at jeg er et godt meneske i spil men også i virkeligheden jeg kan godt hæve stammen ves det bliver nødvendigt

Har du kendskab til ULX?:nej

Har du tidligere erfaring som adminstrator på en DarkRP server? Hvis ja, uddyb gerne detaljer nej det har jeg ikke ( 128 timer )

Hvorfor skal vi vælge dig?:jeg vil hjelpe og være god

Hvad kan du byde på serveren, som de andre ikke kan? jeg kan hjelpe med ting og jeg har lidt afaring for min store bror har været admin på en anen server

På hvilke tidspunkter, har du mulighed for at være på? F.eks. “Onsdag skal jeg til fodbold, så der kan jeg ikke”. skal til morter kros nogen gange om onsdag

Andet vi skal vide om dig? ( ADHD, ordblind eller lign.):jeg kan læse normalt jeg er nomarl

Posted (edited)

Kæmpe -REP

Jeg syntes skam ikke du er ejnet som staff, da du bryder mange regler, og det gør det ikke bedre at din ansøgning er kort.

jeg brød en regl, og derfor har jeg ban, jeg er ked af at jeg gjorde det,  men ja min ven tvang mig og straffen gik over mig.

men jeg er ligeglad, imorgen kan jeg spille trykt igen, du har rdm'et mig op til 3 gange, hvor du kommer med undskyldningen - Jeg ved det ikke.

ikke nok med det har du også kun 14 timer på serveren | Kravet er mindst 125 timer.

3c1b90976b8de0175ec1a9e7ebb12a57.png
https://gyazo.com/3c1b90976b8de0175ec1a9e7ebb12a57

//Emma 

-Pease 

Edited by Emmaxdxd
  • Like 1

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this