Im a north korean2

Ching Young Du´s Asøgning

14 posts in this topic

Ansøgning

In-game Navn: Ching Young Du

Real-name: Luka Andersen (ik find mig på Facebook)

Steam-id STEAM_0:1:129037641

Alder: 14 Bliver 15 til november.

Hvordan er jeg som person:

Folk syntes jeg er hyggelig, sjov og nogen gange lidt ond (på den sjove måde) jeg gå ikke i skole PT på grund af et lille opstød (i må gerne stille spørgsmål til dette) jeg ville gerne hjælpe andre gøre en forskel. Jeg bruger min fritid på at spille bowling og spille en del computer. Tro mig i ville ku lide mig.

Kendskab til ULX: jeg er super Admin på en server der hedder Clycan. Og så har jeg været Admin på SkyZero. Så ja jeg kender ULX godt. har dem keybindet. Ex !goto !bring osv

Tidligere aferinger: som sagt ja er Admin PT men der kommer aldrig nogen ind på servern og så er den også under opbygning.

Hvorfor mig:

jeg har afering og så er jeg sjov, så nå jeg kommer i case så er jeg ikke en af dem der som er kedelige som der kommer og siger hej på den der triste måde det er lidt sørgeligt og det smitter på andre mennesker. Og det er sådan noget jeg ikke kan lide. Og bare det at gøre en forskel gør mig bare glad. Og så er jeg meget retfærdig med mine straffe Xd. derfor skal i vælge mig

Hvad kan jeg byde på:

Jeg kan byde på godt Rp godt fællesskab gode grin og retfærdighed. Det ville vi alle elske

Tider: jeg kan ikke være på tirsdag der går jeg til bowling og ville gerne have en dag fri og jeg kan ikke være på fra 12,35 til kl 2 fordi der skal jeg være sammen med dem jeg elsker hvis i ved hvad jeg mener.

Andet: jeg er biseksuel det betyder at jeg både er til drenge og til piger jeg ved ikke om det er en god ting men now you know. Jeg lider ikke af nogen sygdomme eller ordblindhed Osv.

Håber jeg kommer til at sammenarbejde med jer MVH Luka

1 minute ago, fe knud said:

-rep 

er for kort men ellers held og lykke😁

For kort!? JEG synes bestemt ik at den er for kort.

Min mening men ja, hvis du kigger på nogle af de andre

Posted (edited)

+rep 

den lidt for kort men ellers er den god  og kan reglerne

held og lykke 

mvh Jonathan

Edited by jonathan

Gir dig ~Neutral

+God ansøgning

-Lidt kort.

+Sød nok

Kæmpe - er aldrig sådan på, snakker  virkelig grimt til en og syntes ikke du er ejnet så grimt som du snakker...

• Like 1

+REP

Man kan se at du gerne vil det.

Er virkelig flink ingame

bryder ikke regler

og virker til at kunne reglerne

Men! det jo lidt - hvis du er staff på en anden server, hvordan ved vi så om du har tid på denne server?

Din adminansøgning er blevet AFVIST.

Hvis du har spg. angående dette, så kontakt et højererangeret staffmedlem på discord.

Guest
This topic is now closed to further replies.