oliverwh

Admin Ansøgning - Børge Jensen

9 posts in this topic

Ign: Børge Jensen

Steam id: STEAM_0:0:62581315

Steam navn oliverwh 

Jeg hedder Oliver irl. jeg er 14 år gammel jeg går i 8 klasse, jeg vil kunne spille inde på severen mindst 3 gange om ugen. Jeg har haft erfaring som senior admin inde på en server ved navn MermaidRP den er så lukket nu, men jeg kan i hvert-faldt håndtere pres. Det jeg selv tror bliver det sværeste inde på serveren det ville nok være når folk bliver ved med at tale i munden på hinanden og man kan ikke få dem til at tie stille, og at der kommer mange cases af gangen også bliver folk sure over man ikke tager cases selvom man gør. Jeg har bekendt skab til ULX skulle jeg da mene, jeg tror ULX er alle de der admin commands som eks. !noclip, !cloak, !god osv. Jeg syntes i skal vælge mig fordi at jeg har haft meget erfaring med staff rank og fordi jeg vil spille herinde så tit som muligt, men om mandage skal jeg til badminton fra kl. 18:15 - 19:00 og om tirsdagen skal jeg på arbejde fra kl. 15:00 - 17:30 og om onsdage skal jeg til badminton fra kl. 19:15 - 20:00 og om torsdagen skal jeg på arbejde (samme tid som tirsdag) også har jeg fri resten af dagene. Og jeg ved ikke helt hvor mange timer jeg har spillet inde på serveren, og jeg er lidt temperamatfuld. Håber i kunne lige min ansøgning og håber jeg kan blive staff fordi jeg godt kan lide at være det.

-REP

1. Din opsætning af ansøgningen er meget uoverskueligt.

2. Jeg har aldrig set dig inde på Zypress!

3. I din ansøgning ser det ud til du ikke rigtigt kan værer online om hverdagene.

Held & Lykke

Det kan jeg godt når jeg skal på arbejde kan jeg være på fra kl. 15:00 - 17:30 også når jeg kommer hjem kan jeg til 21:30 og badminton 15:00 - 18:15 også har jeg fra 18:15 - 21:30. Det er også lidt underligt du aldrig ser mig på Zypress for jeg er inde næsten alle dage.

Edited by oliverwh

I den sidste uge har du været online i 3timer Per dag(gennemsnittet) det er ikke meget hvis man er Staff!!!

Det er ferie jeg har da lov til at være sammen med mine venner, og jeg har heller ikke set så mange staff members inde i den her uge

Guest

Vi har valgt at afvise din ansøgning pga. din manglende tålmodighed og konstant spam

Man kan heller ikke finde dig på portalen.

Afvist