LimePandaSwag

Admin Ansøgning LimePandaSwag

3 posts in this topic

In-game navn:LimePandaSwag
SteamID32:STEAM_0:1:56477612
Dit rigtige navn:Liam

Din alder:13

Hvem er du (Navn, Alder, Klasse, Hvordan er du som Person) Hej jeg hedder Liam og jeg går i 8 klasse jeg er næsten altid meget glad og positiv i min fritid spiller jeg fodbold og spiller. Jeg spiller mega meget gmod. 

Har du kendskab til ULX: ja

Har du tidligere erfaring som adminstrator på en DarkRP server? Hvis ja, uddyb gerne detaljer (Rank, hvor mange timer, hvor stor var serveren?):nej det har jeg desværre ikke. Men hjælper meget admins på zypress og mange andre servere. 

Hvorfor skal vi vælge dig?:Fordi jeg spiller på serveren næsten hver dag og jeg ville være en stor hjælp som staff

Hvad kan du byde på serveren, som de andre ikke kan?: Jeg kan hurtigt tage cases ikke fordi jeg siger der ikke er andre der kan det fordi det er jeg sikker på men det er godt at have flere der kan det, jeg har massere af tid til at være på serveren og vil være så fair som muligt.

På hvilke tidspunkter, har du mulighed for at være på? F.eks. “Onsdag skal jeg til fodbold, så der kan jeg ikke”:Næsten hele ugen 3-6 Timer :)

Andet vi skal vide om dig? ( ADHD, ordblind eller lign.):?Nej.

Håber i kan lide min Ansøgning :)

Vi har valgt at afvise din ansøgning pga. Den manglende uddybning i din ansøgning

AFVIST