Sign in to follow this  
John Cenas Morfar

Admin Request

6 posts in this topic

In-game navn: John Cena Morfar
SteamID32:  https://steamcommunity.com/tradeoffer/new/?partner=170070258&token=kyDAqY2E
Dit rigtige navn: Arthur

Din alder: Jeg er 13 år

Hvem er du (Navn, Alder, Klasse, Hvordan er du som Person)  Jeg hedder Arthur jeg er 13 år og går i 6 klasse. jeg er en super sjov og intellegent person som både kan lade sjov og være seriøs. Jeg går til håndbold og snart fodbold.

Har du kendskab til ULX?: ja jeg er rigtig god til ULX har spillet gmod i over 1100 timer og har været admin 300 af timerne

Har du tidligere erfaring som adminstrator på en DarkRP server? Hvis ja, uddyb gerne detaljer (Rank, hvor mange timer, hvor stor var serveren?) Ja på en server mig og min ven havde for sjov det spillede 5 inde om dagen

Hvorfor skal vi vælge dig?: i skal vælge mig fordi jeg er rigtig sjov og seriøs og jeg vil hjælpe serveren og vil være mega meget online og vil ikke hjælpe en speciel i en case 

Hvad kan du byde på serveren, som de andre ikke kan? jeg vil skabe serveren sjovere ved at være en sjov admin ( ikke admin abuse sjov). Jeg har en lille klage på den der Netto gang. at når de fks tager cases med deres gang medlemmer er de med deres gang medlemmer og det syntes jeg ikke er retfærdigt

På hvilke tidspunkter, har du mulighed for at være på? F.eks. “Onsdag skal jeg til fodbold, så der kan jeg ikke”. jeg kan ikke Onsdag og Mandag eller kommer først hjem klokken 5 der

Andet vi skal vide om dig? ( ADHD, ordblind eller lign.): Nej jeg er ingenting og har ingen sygdomme eller anden lignene

lige om emma skriver. Du har kun spiller på server i 2 timer. spil på server lidt mere

-rep

Alt for kort ansøgning + det er et tradeoffer link??

Afvist

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this