asbjørn

pls jeg har arbejdet så hårt for denne staf ansøgning

4 posts in this topic

• In-game navn: Asbjørn
    SteamID32: STEAM_1:1:162343368
    Dit rigtige navn: Asbjørn

Din alder: 13,4 sådan cirka

Hvem er du (Navn, Alder, Klasse, Hvordan er du som Person) jeg heder asbjørn går i 6 klasse og har fået at vide af mine klasse kamarater at jeg er deglig og sød, sjov og deglig at være sammen med men kan stadig være seriøst

Har du kendskab til ULX?: ja jeg har sit lidt yt så jeg kender noget af det

Har du tidligere erfaring som adminstrator på en DarkRP server? Hvis ja, uddyb gerne detaljer (Rank, hvor mange timer, hvor stor var serveren?) ja jeg prøvede prøve admin på en dansk server men serveren lukede dagen efter ;( men eller ikke

Hvorfor skal vi vælge dig?: fordi jeg har tit oplevet at man skal vendte i noget tid før der kommer en admin og hjælper en i case og det vil jeg sætte en stopper for det.

Hvad kan du byde på serveren, som de andre ikke kan? fx jeg kan hjælpe folk som har brug for det det kan normale spiller jo ikke

På hvilke tidspunkter, har du mulighed for at være på? F.eks. “Onsdag skal jeg til fodbold, så der kan jeg ikke”. jeg kan næsten alle dage ud over onsdag for der skal jeg til FDF men det er kun fra kl 18:00+ og torsdag kl 17:00+

Andet vi skal vide om dig? ( ADHD, ordblind eller lign.): ja jeg har allergi over for hunde hår men ellers ikke noget og det kommer ikke til at ændre min spilen jeg får bare lidt røde øjne så begynder ikke at hoste eller snotte

Guest
This topic is now closed to further replies.