Sign in to follow this  
asbjørn

staff ansøgning

5 posts in this topic

In-game navn: asbjørn
SteamID32:  STEAM_1:1:162343368
Dit rigtige navn: asbjørn

Din alder: 13

Hvem er du (Navn, Alder, Klasse, Hvordan er du som Person)  navn der hedder jeg Asbjørn alder er jeg 13 år og har følsesdag den 1. januar 2006

Har du kendskab til ULX?:aner ikke hvad det er så kan dsv ikke svare på dette spørsmål

Har du tidligere erfaring som adminstrator på en DarkRP server? Hvis ja, uddyb gerne detaljer (Rank, hvor mange timer, hvor stor var serveren?) ja jeg har prøvet at være prøve-admin på en lille server men så lukkede den daggen efter

Hvorfor skal vi vælge dig?: for at lære mig beder at kende og fordi jeg ellsker zypress jeg har ikke spillet andet i den seneste måned

Hvad kan du byde på serveren, som de andre ikke kan? ikke rigtig noget ud over glæde og de kan mærke at jeg er sød men også kan være meget serijøst

På hvilke tidspunkter, har du mulighed for at være på? F.eks. “Onsdag skal jeg til fodbold, så der kan jeg ikke”. onsdag skal jeg nogle gange til FDF men det er først om aften og det samme med torsdag der skal jeg bare på UG men også kun om aften

Andet vi skal vide om dig? ( ADHD, ordblind eller lign.): nej jeg er kun lidt hyper mobil i albuen så jeg kan bøje den mere

•  

Posted (edited)

-Er meget aktiv

-Mega sød

-For kort ansøgning 😞

-At du er hypermobil i albuen, er jo ik en fordel for hvad du kan på serveren, altså folk som er f.eks orblind har jo en fordel pga at de ik kan se ordne

Så, kom igen 🙂

Edited by OSSI

jeg vil nok sige det samme som ossi lige nu den er kort 

men du er aktiv 

du kan reglerne 

så fra mig et + og et - rep 

held og lykke 

mvh jonathan

Du har nok timer, over en meget lang periode, du er først lige kommet tilbage nu.

Jeg vil gerne se dig noget mere på servere, også kan du lave en ny.

Derfor AFVISER jeg den.

Mvh Dan

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this