asbjørn

staff ansøgning - Asbjørn

9 posts in this topic

In-game navn: Asbjørn
SteamID32: STEAM_1:1:162343368
Dit rigtige navn: Asbjørn

Din alder:13 år og har føselsdag den 1 januar 2006

Hvem er du (Navn, Alder, Klasse, Hvordan er du som Person) jeg hedder asbjørn og er 13 år går i 6 snart 7 og er meget sød person som også kan være meget seriøst og glæder mig til at se hvad i svare og håber i ikke blir ireteret på mig jeg vil bare så gerne være admin 

Har du kendskab til ULX?:  en lille smule for jeg har jo selv været dog på en lille server så ved ikke om det er de samme comands men ellers har jeg også set en masse yt som fx livet som admin har set alle episodder minst 2 gange så jeg tror jeg har rimelig godt styr på det ellers kan jeg bare spørge om hjælp

Har du tidligere erfaring som adminstrator på en DarkRP server? Hvis ja, uddyb gerne detaljer (Rank, hvor mange timer, hvor stor var serveren?)ja jeg har haft admin på en lille server men kan ikke huske hvad den hedder men det er væl også godt nok fordi ellers ville jeg ikke spille så meget inde på Zypress

Hvorfor skal vi vælge dig?:fordi jeg er meget aktiv og vil rigtig gerne se hvor meget jeg kan hjælpe folk med som sidder stuck ,blevet cdm , eller rdm og så videre

Hvad kan du byde på serveren, som de andre ikke kan? jeg kan byde mig som en person der er deglig at spille med i darkRP men også hvor seriøst jeg faktisk kan være og ikke bare undkyld mit sprog men bare f#cke rundt og admin abuse

På hvilke tidspunkter, har du mulighed for at være på? F.eks. “Onsdag skal jeg til fodbold, så der kan jeg ikke”. jeg kan altid alle dage men dog skal jeg til FDF/spegder kl 18:00 om onsdagen og om torsdag skal jeg til UG / ungdoms klub og det er også 18:00+

Andet vi skal vide om dig? ( ADHD, ordblind eller lign.): nej jeg har indet der vil komme til at forstyre mig i mit spil (ud over mine forældre men ellers ikke)

+ Er mega sød og flink

+ Er god til RP

+ Kan mange af reglerne

+ Ville være en god admin!

+ Super god ansøgning

Good Luck!

+REP

M.V.H OSSI Glock

jeg vil nu sige den er stadvæk for kort men jeg mener også det samme som oscar 

så fra mig er det et +rep 

mvh Jonathan

Posted (edited)

Kæmpe stort dejligt -rep

Hans mic virker jo ikke engang man kan knap nok hører hvad han siger!

Tror vidst heller ikke han er gammel nok og hans rp er ikke det bedste.

Edited by Hubo
  • Like 1

Synes det sejt du tør at lave en application, synes du klarer det fint på serveren.

Men din "mic" den larmer lidt for meget.

• Like 2

Guest
This topic is now closed to further replies.