Sign in to follow this  
Plys14

staff-ansøgninger-Plys14

2 posts in this topic

In-game navn: Plys14
SteamID32: STEAM_0:0:131154834
Dit rigtige navn: Dylan 

Din alder: 14 Jeg bliver 15 til den 9. september

Hvem er du (Navn, Alder, Klasse, Hvordan er du som Person) Dylan. 14 ÅR . 8 Klasse. Jeg er en glad person og elsker at hjælpe folk og Der skal meget til for at gøre mig sur

Har du kendskab til ULX?: ja Jeg har god kendskab til ULX koderne, da jeg har anvendt dem meget førhen. Det vil ikke være noget problem for mig at anvende og Jeg har været inde på 4 forskellige Garry's Mod Server og på alle de fire server Jeg har været med på har jeg været Staff Directors

Har du tidligere erfaring som adminstrator på en DarkRP server? Hvis ja, uddyb gerne detaljer (Rank, hvor mange timer, hvor stor var serveren?)  ja jeg har været Staff Directors på 4 Gmod Dark RP og på alle de steder Jeg har været inde på hvor jeg har været staff har jeg været der over 12.000 timer . De to er serverne var rimelig Okay store. De andre to server var rimelig små

Hvorfor skal vi vælge dig?:   jeg har været Staff Directors på 4 Gmod Dark RP og Serveren hed Physic Roleplayers. A R T E X. fortyfight. North-Network . server hvor jeg har lært hvordan det er at være mod på en Dark RP server, så ville sige jeg har en del erfaring. og og har haft nogle administrative jobs på nogle servere. Jeg har være admin på mange Minecraft servere og Jeg synes at Gmod DarkRP er en utroligt spændende gamemode, som jeg investerer meget tid i, og jeg synes at jeg gerne vil hjælpe communitiet på den måde som jeg har til rådighed, altså ved at være en del af staff teamet Jeg har altid interesseret mig i at moderere en server, og/eller administrere, jeg synes altid at der er noget fedt i at hjælpe andre med at få en bedre spiloplevelse, bl.a ved at give hjælp til at finde ud af hvordan og Jeg har meget erfaring, både i at holde styr på folk og så bare generelt Gmod. Det jeg er bedst til er at prøve at få folk til at forstå ting bedre end de

Hvad kan du byde på serveren, som de andre ikke kan? alt jeg kan holde hovedet koldt i alt hvad jeg laver og hjælpe folk med de problemer De har brug for at hjælp til Og jeg kan godt holde hovedet koldt i en case

På hvilke tidspunkter, har du mulighed for at være på? F.eks. “Onsdag skal jeg til fodbold, så der kan jeg ikke”. jeg kan komme på hver eneste dag men jeg har først arbejde torsdag og fredag Der har jeg fri klokken 16 så der kan jeg komme på ca klokken 17:30 Kan jeg komme på serveren. at der kan være indtil jeg går i seng og det gør jeg ca ved Kring 22:00 eller 22:30

Andet vi skal vide om dig? ( ADHD, ordblind eller lign.): Ja det har jeg Jeg elsker at gøre folk glade og hjælpe folk når de har brug for hjælp og og eg er hjælpsom og jeg elsker at spille computer og prøver i hele min dag på at sidde og spille compute

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this