Sign in to follow this  
BertelHaarder799

Unban Request Mr. Jalapeno

9 posts in this topic

Dit SteamID: STEAM_0:0:184678462

Hvorfor er du blevet banned?

Jeg er blevet bannet for at 'Self suplay + masrdm + storer våben som bmd prøver at masse rdm rdmer i case + troll

Hvad mener du at du gjorde galt?

Ja jeg sad og trollede på serveren. Ja jeg gjorde alt der står i min ban.

Hvorfor skal vi lukke dig ind igen?

Jeg savner Zypress' community. Man kan altid få et godt smil inde på serveren. Jeg synes ikke jeg burde havde fået perm for det selv om jeg godt selv ved det var dumme ting jeg gjorde. Har ikke andet end at sige må håbe at jeg får unban. Lover om alle omstændigheder jeg vil opfører mig ordentligt!

Jeg synes det er godt at du undskylder for din fejl. Og at du lover at du ikke gør det igen. Synes du skal unbannes btw savner dig på serven.

kh Fe Knud

Altså, vil give dig et +rep, hvis du kan give mig lidt respekt og lade vær med at kalde mig grimme ting, via: ingame og case.

Du har 100% fortjent den ban, plus du siger at du savner zypress, men den dag du blev bannet sad du bare der inde og sagde hvor lort en server det var og hvor dårlig alting om den var...

10 hours ago, Emmaxdxd said:

Altså, vil give dig et +rep, hvis du kan give mig lidt respekt og lade vær med at kalde mig grimme ting, via: ingame og case.

Jeg vil love at jeg nok skal opfører mig ordentligt

1 hour ago, Capri-sun said:

Du har 100% fortjent den ban, plus du siger at du savner zypress, men den dag du blev bannet sad du bare der inde og sagde hvor lort en server det var og hvor dårlig alting om den var...

Ja det ved jeg derfor undskylder jeg for min undskyldning.

skyldi ikke? men jeg vil bare sig det er godt du kan se dine fail og du vil rigtig kane ind igen men så skal du ikke gører det samme igen ellers kan du ene med et pban igen 

jeg syns du kun får 1 mer cance til at kom ind igen men det er det jeg syns 

mvh coolboy/jonathan

10 hours ago, jonathan said:

skyldi ikke? men jeg vil bare sig det er godt du kan se dine fail og du vil rigtig kane ind igen men så skal du ikke gører det samme igen ellers kan du ene med et pban igen 

jeg syns du kun får 1 mer cance til at kom ind igen men det er det jeg syns 

mvh coolboy/jonathan

mange tak!

Din unban request er blevet AFVIST.

En lille heads up; hvis du i fremtiden finder en ny server, som du godt kan lide og ved, at du vil komme til at savne i fremtiden, så LAD DOG VÆR med at opføre dig som du valgte på Zypress. Det var dit eget valg, og det skal du selvfølgelig stå til regnskab for.

• Like 1

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this