Pumbateam_

Pumbateam_

5 posts in this topic

Mit navn in-game er Pumbateam_.
STEAM_0:0:33783394
Mit navn i  in real life er Emil Wendel.

Jeg er 16 år bliver 17 til den 22  august 2019.
Jeg er 16 år,  jeg er meget udadvendt og så elsker jeg at spille og møde/snakke med andre mennesker. Jeg hedder Emil Wendel men in-game er det Pumbateam_ .

Og det med ULX det har jeg godt styr på har vært Admin  før.

Jeg har vært Admin på jeres server Zypress og der var jeg kun Admin men skulle lige til og rankup. Men have ikke tid så jeg sagde pænt nej tak. Men nu har jeg fået tid igen og er klar på alt har savnet og være på jeres roleplay server. Jeg var Admin i 2-3 år.

Som sagt jeg vil godt være Admin fordi jeg spiller meget computer. Og den gang jeg var Admin var jeg meget aktiv. Jeg tog 1000 case på cirka 2 urger. Og jeg er lidt en Natteravn det vil siges jeg er online i alle timer næsten. I weekenden er jeg på fra klokken 9-10 om morgenen og så sider jeg på til 1-5 midnat.  Så  jeg er meget aktiv og jeg svar hurtige på privat beskeder. og i hverdagene er jeg på fra 14:00-22:00,  men sider nok op til klokken 1-2 stykker . Og jeg vil også bare godt gør hele community godt. Jeg sider meget der ind og folk rdmer bare og der er ikke Adminds på. Så derfor vil jeg også bare være der for alle andre.

Jeg kan byde jeg på en som er glad og klar til alt. Jeg er klar til og tage cases og meget mere.  Hvis jeg bliver sur, trist og træt så lad jeg det ikke gå ud over alle andre. Og  jeg er virklige aktiv.

Jeg kan komme på hver dag. Og i weekenden er jeg på i 17 timer cirka, og hverdagene er jeg på i 8 timer. Og så måske lidt mere.

Jeg er ordblind og jeg har ADHD. Men mit ADHD er gået helt væk efter alle de år. Så der er meget som ikke tror på jeg har det, min læge siger jeg ikke skal have piller mere fordi hun kan ikke mærke på mig jeg har ADHD.

BTW jeg har ikke nogen warnings.

Jeg håber virklige i vil tage mig ind ❤️ Glæder mig til og bruge nogen timer på jeres server 

Capri-sun, Tobias Knudsen, OSSI and 1 other reacted to this

Posted (edited)

jeg kan se du vil rigti gane vil værer staff her inde men keg er nød til at skive et -rep

fordi jeg kan se du ikke har nok timer du har kun 14 timer på og det er ikke nok. 

men ellers er din ansøgning rat god 

mvh coolboy

Edited by jonathan
  • Like 1

Posted (edited)

-REP

Du har for lidt timer, og du troller rigtig meget.

Du skriver også at du ingen warnings har, men du har 3...

Edited by Capri-sun
  • Confused 1

Din adminansøgning er blevet AFVIST!

Du har ikke nok timer(ved godt du har spillet førhen, men det ikke hvad tæller), så skriv en ansøgning igen, når du har fået de 125 timer.

Guest
This topic is now closed to further replies.