Sign in to follow this  
DAIZ

Staff ansøning

7 posts in this topic

Posted (edited)

In-game navn: Daiz
SteamID32: STEAM_0:0:212824175
Dit rigtige navn: Emil

Din alder: 13

Hvem er du (Navn, Alder, Klasse, Hvordan er du som Person) 

Jeg er Emil og er 13 år og går  i 7 klasse jeg får tit avide at jeg er en god person og nogle gange kan der godt komme lidt ord som ikke er gode men ellers er jeg en god person og elsker at spille på Zypriss hele dagen.

Har du kendskab til ULX?:

ja det har jeg meget 

Har du tidligere erfaring som adminstrator på en DarkRP server? Hvis ja, uddyb gerne detaljer (Rank, hvor mange timer, hvor stor var serveren?)

jeg har været Head og staff på en ny åbnet server og var der i 70 timer men så lukkede den ned pga der ikke var nogle inde på servern men servern var ikke særlig stor ca. 7 inde om dagen og nu søger jeg staff her 

Hvorfor skal vi vælge dig?: jeg har meget erfaring og jeg vil altid kunne finde en løsning på vis 2 personer er op og skendes 

Hvad kan du byde på serveren, som de andre ikke kan? gøre så folk er glade og søre for folk ikke bryder raglerne fordi jeg ser mange der bryder raglerne på det sidste 

På hvilke tidspunkter, har du mulighed for at være på? F.eks. “Onsdag skal jeg til fodbold, så der kan jeg ikke”. jeg kan næsten heletiden untal fredag og mandag for der skal jeg i fitnis og træne 

Andet vi skal vide om dig? ( ADHD, ordblind eller lign.): nej

vil også lige skrive at jeg kun har 71 timer men har spillet mere en 200 og holdt en pause

Edited by DAIZ

jeg er nød til at skive -rep fordi den er alt fo kort 

men ellers er den rat god mvh coolboy

jeg synds at den er god

men det er folks mening

😄 vil bare være Staff fordi folk bryder raglerne 

1 hour ago, DAIZ said:

In-game navn: Daiz
SteamID32: STEAM_0:0:212824175
Dit rigtige navn: Emil
Din alder: 13
Hvem er du (Navn, Alder, Klasse, Hvordan er du som Person) Jeg er Emil og er 13 år og går  i 7 klasse jeg får tit avide at jeg er en god person og nogle gange kan der godt komme lidt ord som ikke er gode men ellers er jeg en god person og elsker at spille på Zypriss hele dagen.
Har du kendskab til ULX?:ja det har jeg meget 
Har du tidligere erfaring som adminstrator på en DarkRP server? Hvis ja, uddyb gerne detaljer (Rank, hvor mange timer, hvor stor var serveren?)jeg har været Head og staff på en ny åbnet server og var der i 70 timer men så lukkede den ned pga der ikke var nogle inde på servern men servern var ikke særlig stor ca. 7 inde om dagen og nu søger jeg staff her 
Hvorfor skal vi vælge dig?: jeg har meget erfaring og jeg vil altid kunne finde en løsning på vis 2 personer er op og skendes 
Hvad kan du byde på serveren, som de andre ikke kan? gøre så folk er glade og søre for folk ikke bryder raglerne fordi jeg ser mange der bryder raglerne på det sidste 
På hvilke tidspunkter, har du mulighed for at være på? F.eks. “Onsdag skal jeg til fodbold, så der kan jeg ikke”. jeg kan næsten heletiden untal fredag og mandag for der skal jeg i fitnis og træne 
Andet vi skal vide om dig? ( ADHD, ordblind eller lign.): nejvil også lige skrive at jeg kun har 71 timer men har spillet mere en 200 og holdt en pausevil også hælpe servern

Din adminansøgning er blevet AFVIST!

Hvis du har spg. vedrørende dette, så skriv til Marcus eller jeg på discord! 🙂

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this