KingGamez

Blev bannet for evigt istedet for en time (Itzkinggamez)

5 posts in this topic

Dit SteamID: STEAM_0:0:67123716

Hvorfor er du blevet banned? Hvad mener du at du gjorde galt? Jamen altså jeg bliver snart sur fordi mig og en af mine venner vi stun abusede lidt fordi vi havede det sjovt osv og så kom jeg til at taze ham i case og han tazede en admin men så ville de sitte mig i jail og banne ham i en dag men jeg skulle til at gå så jeg spurte om de ikke bare kunne give os ban og han sagde "jo self" så får jeg afvide jeg bliver bannet i 2 timer... men da jeg bliver bannet står der det her Reason (Skyder i case Og failRP,   ban date 29/9/2018,  unban date Never,   Admin Mamarcus,) og så den der URL tilsidst... OG jeg sagde til min ven dagen efter jeg var bannet forevigt og så spurgte jeg ham om han ikke godt kunne gå ind og spørger om han vil unbanne mig men han svarde "DSV jeg skal til at gå nu men skal nok huske det til næste gang jeg kommer ind..." Og der er gået rigtig lang tid og der er sket INTET PS undskyld jeg er så dårlig til at stave har lidt ADHD så har ikke rigtig fuldt med i timerne fordi jeg er så hype osv 😉 

Hvorfor skal vi lukke dig ind igen? Fordi jeg er blevet bannet forevigt istedet for en time

PS syntes i skal tage en snak med marcus ....

Tjak 🙂😉 😄 

• Confused 1

Hej igen....

Nu har vi begge op til flere gange støt på hindanden. Jeg ved hvem du er, jeg ved hvad du har lavet. Så Nej du får IKKE unban.

// PhanZii

Kan godt være der sket noget imellem tiden, MEN du brydder normalt rigtig mange regler på en dagligbasis.

F.eks. Du havde et hit på PhanZii ingame så du skød ham i spawn/safezone hvor han ikke var tilstede.

Det er lidt din egen skyld at du sidder i den position.

• Like 1

On 10/27/2018 at 12:30 PM, AlexTM said:

Kan godt være der sket noget imellem tiden, MEN du brydder normalt rigtig mange regler på en dagligbasis.

not as many as me :)

Guest
This topic is now closed to further replies.