Bastian Lin

Staffansøgning Bastian Lin

8 posts in this topic

Posted (edited)

In-game navn:

Bastian Lin
SteamID32:

STEAM_0:0:58176236
Dit rigtige navn:

Bastian

Din alder: 

Jeg er 16 år gammel

Hvem er du (Navn, Alder, Klasse, Hvordan er du som Person) 
 Jeg er en ung gut ved navn Bastian, jeg er 16,  jeg går i 9 klasse efter ferien her. I min fritid har jeg 2 jobs son skal passes.. Et par gange  ugentligt... Udover det så er jeg FDF'er, hvilket betyder at jeg er et meget socialt og aktivt menneske. Med FDF som 16 årig får man dend er leder ånd i sig, man er EN af de ansvarlige. Hvilket vil sige at jeg er god til at tage ansvar for handlinger.
Har du kendskab til ULX?: 
 Jeg har meget lidt kendskab fra dengang jeg var  på prøve
Har du tidligere erfaring som adminstrator på en DarkRP server? Hvis ja, uddyb gerne detaljer (Rank, hvor mange timer, hvor stor var serveren?) 

Ja, jeg var staff i noget tid på både Exorkreez før den lukkede ned... Jeg kendte staff team og var en stor del af serveren, så jeg kom ind i staff team en uge eller 2 før den lukkede. Jeg var dog kun på prøve de uger der, men jeg syntes nu det gik ekstremt godt. Jeg har altid drømt om at tage next level fra Exorkreez til Stavox. Ellers har jeg ikke sådan prøvet at være en del af et staff team.

Hvorfor skal vi vælge dig?: 
 Jeg føler at det vigtigste er at have en åbent sind for andre spillere, ikke at skelne mellem hvem man kan lide. Jeg er fair hvad angår cases. Jeg vil være positiv i mit arbejde som staff, ingen gider de der sure admins.. Jeg er god til at holde mig neutral i cases.. Altså.. Jeg vælger ikke side.. Jeg lytter til begge modparternes side af sagen.. BTW.. Prioritere staff arbejde frem for mit RP
Hvad kan du byde på serveren, som de andre ikke kan? 
 Altså i cases stikker jeg meget til folk hvad angår deres problem.. Altså.. Jeg er utroligt god til at finde ud af om folk taler sandt.. Eller lyver.. Det gør jeg ved at give dem vejledende, MEN stikkende spørgsmål.. Jeg formulere migselv utroligt godt mundtligt..  Dog ikke skriftligt
På hvilke tidspunkter, har du mulighed for at være på? F.eks. “Onsdag skal jeg til fodbold, så der kan jeg ikke”.
Er ikke helt sikker angående FDF endnu, da sæsonen ikke er startet endnu. De 2 jobs jeg har er det lidt forskelligt, da det svinger  med vagter fra uge til uge. Men er på når jeg har tiden til det!

Andet vi skal vide om dig? ( ADHD, ordblind eller lign. Det krav med timer på serveren  opfylder jeg desværre ikke... Men altså.. Kender reglerne efterhånden..  Dog har  jeg  1 warning point..  Men håber det går da jeg er meget mod

Edited by Bastian Lin

Du overholder som du selv siger ikke kravet med 125 timer på serveren, du har kun 40 timer og du startede på serveren den 23/06-19 kl 17.55. Det er ikke meget mere end to uger siden...
Ellers en fin ansøgning

• Like 1

Nope, startede for mange år siden.. før den fik nye ejere.. men det nok fordi at timer og sådan er blevet resat

Jeg forstår godt hvad du mener. Men det kan også være ligegyldigt. Der står intet krav om at man skal have spillet på serveren i flere måneder for at kunne blive staff! Dog er der det krav med timer, som jeg ikke heeelt opfylder