Frederik med store nosser

Admin ansøgning

4 posts in this topic

Titlen på din ansøgning skal indeholde dit navn. Du kan f.eks skrive Staff Ansøgning - Mibb

KRAV:  
min. 13 år  
Over 125 timer på serveren.  - Tjek dine timer her: https://zypress.dk/portal/index.php
Have mikrofon 
Din ansøgning skal være grundig, da det vil blive taget med i overvejelserne. 
Vi fortrækker du laver din EGEN ansøgning grundet det viser du selv tager initiativ. 

SKABELON - [ BEHØVER MAN IKKE AT BRUGE, Lav gerne din egen ]
LAV DIN EGEN - SÅ ER DER STØRRE CHANCE FOR AT DU FÅR DIT RANK!

Steam navn Kaaghe:

:SteamID35| STEAM_0:1:47164161.

Mit rigtige navn Viktor.

Jeg ansøger om Admin.

Min alder: Jeg er 14 år gammel 

Hvem er du:? Jeg hedder Viktor Bilde Kaagh. Jeg er en meget underholdne person. Jeg kan godt lide at være sjov og nogen gange seriøs hvis det skal tages seriøs så tager jeg det self sådan. Også er jeg også en meget ærlig person. Og jeg kan godt lide at spille på computer og spille mange spil. Og derfor kan jeg også være inde på servern meget.

Har du kendskab til ULX?: Nej det har jeg dsv ikke men jeg har nørdet mange ting man skulle når man er admin. 

Har du tidligere erfaring som adminstrator på en DarkRP server? Hvis ja, uddyb gerne detaljer (Rank, hvor mange timer, Hvor stor var servern?)  Som sagt jeg har ikke rigtig været admin eller adminstrator på nogen servere. Men jeg har nørdet mange af de forskellige commands som admin, derfor kan jeg mange commands. 

Hvorfor skal vi vælge dig? I skal vælge mig fordi jeg har lagt mærke til mange af jeres admins kan ikke rigtig finde ud af at være admin/Orker ikke at kigge i logs i en case. Og det synes jeg er dårligt af en admin og sige sådan noget. Og der ser jeg mig komme ind i billedet fordi jeg har meget erfaring med sådan noget og har nørdet sådan noget. Derfor har jeg også meget fritid fortiden så jeg kan være inde en del inde på servern. Derfor skal i vælge mig som admin.

Hvad kan du byde på servern, som andre ikke kan?  Igen der er nogen admins der ikke kan finde ud af en simpel command !logs. Og det vil jeg godt ændre på inde på jeres server. Og jeg kan byde på at være meget inde på servern fordi jeg har intet jeg skal. Jeg går ikke til noget jeg sidder endelig bare inde på jeres server.

Andet om vi skal vide om dig? (ADHD, ordblind eller lign.) Jeg har en special sygdom der kaldes bløder sygdommen. Den forhindre mig ikke at kunne spille eller andre ting. Det den gør er at hvis jeg for et blår mærke så begynder det og bløde inde i mig. Men gør det gør det ikke for jer. Og det er meget farligt hvis det begynder på det. Og hvis det nu kommer til det en skønne dag skal jeg på hospitalet og inlækkes der i nogen dage. Men jeg skal nok sørge for at i for bedsked hvis sådan noget sker.

Men ellers vil jeg bare gerne sige tak fordi i gad og bruge jeres tid til at læse min ansøgning. Mvh Viktor 🙂  

Har et lille spørgsmål til min ansøgning. Kan i godt se alle mine timer selvom der lige har været restart?

Fordi jeg har spillet meget inde på servern. Men siden den der restart på servern kom jeg ned på 0 timer.

I må meget gerne give svar til mig når i har tid. :))

1. Jeg syndes den har nogle gode Detajler, Fx din sygdom og mange andre ting.

2. Som jeg også kan se ligner det at han kan være seriøs og ville kunne finde ud af commandsne.

Du har været inaktiv på det sidste derfor har vi valgt at afvise dig

Afvist

Guest
This topic is now closed to further replies.